3.4. SEGUNDO O OBXECTIVO DA CAMPAÑA[1]
Hai varios tipos que poden combinarse entre si:
PUBLICIDADE DE LANZAMENTO, para introducir o produto ou idea. Aplica a forma de novidade, noticia sobre como solucionar un problema. Moitas veces son renovacións de produtos xa coñecidos. Exemplo: Deterxente Kalia.
PUBLICIDADE DE MANTEMENTO, para marcas xa situadas que buscan manter o nivel de notoriedade, manter o posicionamento da marca sen que cambien as características do produto. Pode usarse unha modificación da campaña de lanzamento. Exemplo: Coca-Cola.
PUBLICIDADE EDUCATIVA, para ensinar á persoa consumidora como se usa correctamente o produto ou servizo. Neste tipo inclúense as campañas de concienciación ciudadana. Exemplo: “Póntelo, ponselo”.
PUBLICIDADE INFORMATIVA, aporta moitos datos sobre características, fórmulas de consumo, uso, beneficios, etc. O público necesita moita información para tomar a decisión de compra. É propia dos produtos financieiros. Exemplo: hipotecas.
PUBLICIDADE DIRECTA, cando trata de abrir un canal de comunicación co público para obter información, suxestións, reclamacións, compra. Combina varios medios de masas e persoais como o teléfono ou o correo, agora electrónico. Exemplo: www.adeslas.es
PUBLICIDADE PROMOCIONAL, cando a publicidade se basea nunha acción promocional (oferta, agasallo, etc.) Esta promoción e o periodo de tempo que dura mesma son os protagonistas da mensaxe. Exemplo de oferta: Blancolor no Corte Inglés. Exemplo de agasallo. Xamón con agasallo de xamoneira no Hipercor.
Catálogos de “El Corte Inglés” Folletos supermercado.
[1] Proyecto Media. Ministerio de Educación y Ciencia. CNICE. Coordinador: Alfeo álvarez, J.C.
http://recursos.cnice.mec.es/media/publicidade/extras/docente/index.htm