Esquema de temas

  • Colección. Criterios e recursos.

    mportancia de contar cunha colección equilibrada. Cuestións básicas.
    Adquisición de fondos e proxectos de centro. Proxecto lector.
    A biblioteca escolar. Funcións e ámbitos de actuación.
    Biblioteca inclusiva. Biblioteca creativa
    Unha colección con valor. Sobre o expurgo e a organización.

    Detección de necesidades e criterios de selección.
    Material literario en formato impreso e electrónico.
    Recursos que facilitan a selección. Revistas e sitios web especializados.
    A evolución da biblioteca de aula: seccións de aula e biblioteca escolar.

  • Criterios para a selección de literatura infantil e xuvenil

    A literatura infantil na colección da biblioteca escolar

    Non toda a ficción é literatutra

    Ficción. Soportes e formatos

    A colección en base aos xéneros

    Criterios de calidade fronte a criterios non xustificables

    Máis alá da literatura

    A colección normaliza

    Como, onde, por que¿ as preguntas da selección

    Recursos para a selección

  • Libro informativo/ Literatura de non ficción.

    Novo concepto do libro informativo
    Evolución deste xénero
    A arte da divulgación científica
    Literatura?
    Un lugar de experimentación e autoaprendizaxe
    Recursos

  • O comic.

    Introdución: ler cómics é ler.

    Panorama actual das coleccións de cómic nas Bibliotecas.

    Ferramentas para a selección: tecer rede (bibliotecas públicas, librerías, editoras...).

    Cómics para infantil, primaria e secundaria.

    Fontes de información fiables sobre cómic para estar ao día.