Tarefas para o período de suspensión da actividade lectiva

Estimadas familias,

Ante a suspensión da actividade lectiva por mor do COVID-19, os docentes do departamento de L. Castelá e Literatura organizarán a materia e traballarán co seu alumnado utilizando as seguintes ferramentas

1º ESO: Todas as indicacións para o traballo nestes días aparecerán no seguinte enlace: https://cazandometaforas.blogspot.com/. Mediante a aplicación Hangouts atenderanse posibles dúbidas no horario de L. Castelá.

2º ESO: Planificación de traballo en Google Classroom os días nos que, segundo o horario habitual do alumnado, hai sesión da nosa materia. Mediante a aplicación Hangouts o docente atenderá posibles dúbidas no horario de L. Castelá.

3º ESO: Planificación de traballo en Google Classroom os días nos que, segundo o horario habitual do alumnado, hai sesión da nosa materia. Mediante a aplicación Hangouts o docente atenderá posibles dúbidas no horario de L. Castelá.

PMAR 3º: Planificación semanal de traballo en Box. Resolución de dúbidas e corrección de tarefas mediante o correo electrónico.

4º ESO: Planificación de traballo en Google Classroom os días nos que, segundo o horario habitual do alumnado, hai sesión da nosa materia. Mediante a aplicación Hangouts o docente atenderá posibles dúbidas no horario de L. Castelá.

1º Bacharelato: Planificación semanal de traballo, que o alumnado recibirá no seu correo electrónico, e a través da aplicación Box. Mediante Hangouts a profesora atenderá posibles dúbidas no horario de L. Castelá.

2º Bacharelato: Planificación semanal de traballo en Box. Resolución de dúbidas e corrección de tarefas mediante correo electrónico.

Departamento de L. Castelá e Literatura.