Complementarias e extraescolares

CANTA IGUALDADE: 25 N, DÍA INTERNACIONAL DA ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER

Esta mañá, durante o recreo, foi a estrea oficial do vídeo clip e da canción 'Canta igualdade' elaborado por parte do alumnado do noso centro con motivo da celebración do Día internacional da eliminación da violencia contra a muller.
Sentímonos moi orgullosos do traballo e da ilusión coa que participaron en todo o proceso e agradecemos a iniciativa da ANPA Valdarrosa, que solicitou a axuda convocada pola Secretaría xeral de igualdade da Xunta de Galicia e polo Ministerio de igualdade do Goberno español, sen a cal non tería sido posible levar a cabo esta actividade.

II Certamen Ortográfico "Margarita Sánchez Reboredo"

El viernes 12 de junio se celebró la final del II Certamen Ortográfico "Margarita Sánchez Reboredo", organizado por el Departamento de Lengua Castellana y Literatura.

Enhorabuena a los ganadores y al resto de los participantes.

1º de ESO

Campeón: Pablo González Adán

Subcampeona: Andrea Domínguez Rodríguez

2º de ESO

Campeona: Inmaculada Blanco Paz

Subcampeona: María Bruña Pacheco

¡ Felicidades!

cartel

Un gran equipo e un gran traballo

O equipo do noso centro que este sábado 7 de marzo participou no Club de Debate deixou moi claro como facer ben as cousas:

Traballo mais unha enorme determinación.

Sentímonos orgullosos.

clubDebate

Grazas

Agasallo do Departamento de Plástica

Un ano máis a nosa compañeira e Xefa do Departamento de Plástica Asunción Estévez agasallounos cunha creación navideña non convencional. Para elo contou, coma sempre, coa colaboración do seu alumnado.

Grazas a todos e ¡A seguir así, tan creativos!