ADAPTACIÓN DO PLAN DE ENSINO VIRTUAL ANTE A COVID-19

Estimadas familias.

O 2 de novembro publicouse o Plan de ensino virtual ante a COVID-19 que, segundo a Xunta de Galicia,  permitirá continuar  co  proceso  formativo  do  alumnado  en  caso  de  corentenas  ou confinamentos derivados da actual crise sanitaria.

No documento adxunto o alumnado e as súas familias dispoñen dunha breve explicación sobre como se vai adaptar dito Plan no noso centro. É importante lelo con calma e atención para entender de que xeito se deberán seguir as clases en caso de non poder asistir ao instituto.

Achéganse tamén os horarios de cada grupo, que son os mesmos que se siguen nas clases presenciais e que os alumnos deberán cumprir dende os seus domicilios atendendo ás indicacións que se especifican no documento adxunto.

PLAN DE ENSINO VIRTUAL ANTE A COVID.pdf167.26 KB
Horarios grupos.pdf61.41 KB