LISTA DEFINITIVA "FONDO de LIBROS de TEXTO 17-18"

Nos arquivos adxuntos teñen á súa disposición a lista definitiva de alumnado beneficiario e excluído do fondo de libros de texto 17-18. Algúns alumn@s que aparecen na lista de adxudicatarios non reciben ningún libro por non haber exemplares suficientes no fondo e non reunir os requisitos de renda. Teñan en conta que o centro debe mercar libros de texto para completar o fondo, polo que algúns alumnos non recibirán inicialmente todos os libros que aparecen na lista. Cando o centro reciba os exemplares realizarase o reparto pendente, polo que pode acontecer que algún alumn@ non teña libros durante varios días.

IMPORTANTE: Lembren que o libro de texto de inglés de 1º e 3º de ESO e 3º PMAR será proporcionado polo centro educativo. NON O MERQUEN.

Lista.Definitiva.Beneficiarios.pdf126.56 KB
Lista.Definitiva.Excluídos.pdf99.13 KB