SAÍDA Á REPRESENTACIÓN DE "JOVEN HAMLET" DO ALUMNADO DE LITERATURA UNIVERSAL DE 1º DE BACHARELATO.

O alumnado de Literatura Universal de 1º de Bacharelato acudiu o martes 13 de febreiro ao Fórum da Coruña á representación da obra de teatro "Joven Hamlet".

A partir dunha idea de Chris Connaughton & Paul Harman, baseada na obra de William Shakespeare

En Joven Hamlet un detective investiga o “caso Hamlet”: os asasinatos ocorridos no castelo de Elsinore. Para desenvolver a sua investigacion metese na pel de todos os protagonistas. Convertese en Hamlet, a sua nai, a pantasma do seu pai, o seu tio Claudio, Ofelia, Laertes, o sepultureiro... utilizando as palabras e os versos de Shakespeare.

Sobre o escenario, obxectos, probas necesarias para a investigacion: un trono, unha coroa, un vestido de noiva, un espello, letras e flores secas, unha espada de ffo envelenado e unha caveira... Un pianista de jazz acompana o detective durante o decurso da obra, acentuando a accion, transportando libremente a musica do seculo XVII ao jazz.