Benvido a Web do I.E.S. "Illa de Tambo"

Ultima modificación :   16-04-2018

Ultimo :

- Configuración de las notas en Matemáticas (16-4-2018).

- Relación de admitidos 1º de E.S.O. curso 2018-2019 (27-3-2018).

- Apertura plazo de admisión curso 2018-2019 (28-2-2018).

TABOLEIRO DE ANUNCIOS

ADMITIDOS

CURSO 2018-2019

Xa está dispoñible a relación provisional de admitidos para levar a cabo estudios de primiero da E.S.O. no I.E.S. “Illa de tambo”. Durante o vindeiro curso 2018-2019.
 A lista pode consultarse aquí

RESERVA DE PRAZA

CURSO 2018-2019

Dende o día 1 ata o dia 20 de marzo está aberto o plazo de solicitudes de praza para o vindeiro curso 2018-2019 no I.E.S. “Illa de Tambo”. ( máis )

FONDO DE LIBROS

CURSO 2017-2018

Saliu publicada a listaxe provisional de beneficiarios do Fondo Solidario de Libros de Texto para o vindeiro curso 2017-2018.>

A listaxe de admitidos pode consultarse aquí ou nas oficinas do Centro.

Os interesados que desexen presentar as reclamacións deberán facelo dentro dos dous días hábiles seguintes ó día de hoxe, 14 de xullo.

LIBROS DE TEXTO

CURSO 2017-2018

Xa se pode consultar o listado de libros de texto para o curso 2017-2018 dentro do apartado Documentos incluido no bloque de Información Xeral.

INFORMACIÓN VARIA

Na sección do Departamento de Orientación pode consultarse información sobre o acceso a universidade para alumnos que fixeron o bacharelato anterior a LOMCE, así como as probas de acceso a ciclos formativos de grado superior, a obtención do título de bachiller para maiores de 20 anos ou o recoñecemento de comptencias adquiridas a través da experiencia.

ABALAR MOBIL

Dende o curso 2012-2013, o noso Centro está incluído no Plan Abalar e, dende este curso 2015-2016, tamén está incluido en Abalar Móbil.

¿Que é Abalar Móbil?
 Para quen non o coñeza, hai que dicir que Abalar Móbil é unha aplicación que lles permite ós pais obter información no seu teléfono como son as notas, as faltas de asistencia e outros datos relacionados cos seus fillos que sexan alumnos do Centro.

¿Que é necesario para dispor de Abalar Móbil?
 Simplemente hai que ter un teléfono móbil con sistema Android ( teléfonos Samsung, LG, BQ, Huawie, Motorola, .....) ou IOS ( teléfonos Iphone ) e descargar nel, gratuitamente, a aplicación.
 Para poder facer uso da mesma, o número de móbil debe figurar rexistrado no Centro como teléfono do pai ou da nai do alumno do que se pretende obter información.
 Por iso, é necesario que o pai ou nai do alumno pase polo Centro para proceder á inscripción do seu teléfono e así poder empregar Abalar Móbil.
 Por cuestións de seguridade e confidencialidade, non se efectuará ese rexistro por outro medio.