Benvido a Web do I.E.S. "Illa de Tambo"

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Ultima modificación :   28-05-2018

Ultimo :

- Apertura plazo solicitudes Fondo Solidario de Libros e Material Escolar (28-5-18).

- Relación definitiva de admitidos para o curso 18-19 (11-5-2018).

- Relación provisional de admitidos para o curso 18-19 (24-4-2018).

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

TABOLEIRO DE ANUNCIOS

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

E MATERIAL ESCOLAR

CURSO 2018-2019

Ata o vindeiro 22 de xuño, está aberto o plazo de solicitude do Fondo Solidario de Libros e Material Escolar para o vindeiro curso 2018-2019.

As solicitudes deberán facerse empregando o modelo oficial ED330B, podendo presentarse a través da rede na dirección :

ou en papel nas oficinas do Centro, coas seguintes novidades :

Si a solicitude se fai en papel, cubrirase un único impreso por familia, no que se incluirán todos os fillos destinatarios da axuda, independentemente de que esta se faga para libros, para material escolar ou para as duas cousas.
Si a a presentación se fai por Internet, farase unha solicitude por cada alumno, na que se indicará a axuda ou axudas que solicita.

ADMITIDOS

CURSO 2018-2019

Xa está dispoñible a relación provisional de admitidos para levar a cabo estudios de primiero da E.S.O. no I.E.S. “Illa de tambo”. Durante o vindeiro curso 2018-2019.
 A lista pode consultarse aquí

INFORMACIÓN VARIA

Na sección do Departamento de Orientación pode consultarse información sobre o acceso a universidade para alumnos que fixeron o bacharelato anterior a LOMCE, así como as probas de acceso a ciclos formativos de grado superior, a obtención do título de bachiller para maiores de 20 anos ou o recoñecemento de comptencias adquiridas a través da experiencia.

ABALAR MOBIL

Dende o curso 2012-2013, o noso Centro está incluído no Plan Abalar e, dende este curso 2015-2016, tamén está incluido en Abalar Móbil.

¿Que é Abalar Móbil?
 Para quen non o coñeza, hai que dicir que Abalar Móbil é unha aplicación que lles permite ós pais obter información no seu teléfono como son as notas, as faltas de asistencia e outros datos relacionados cos seus fillos que sexan alumnos do Centro.

¿Que é necesario para dispor de Abalar Móbil?
 Simplemente hai que ter un teléfono móbil con sistema Android ( teléfonos Samsung, LG, BQ, Huawie, Motorola, .....) ou IOS ( teléfonos Iphone ) e descargar nel, gratuitamente, a aplicación.
 Para poder facer uso da mesma, o número de móbil debe figurar rexistrado no Centro como teléfono do pai ou da nai do alumno do que se pretende obter información.
 Por iso, é necesario que o pai ou nai do alumno pase polo Centro para proceder á inscripción do seu teléfono e así poder empregar Abalar Móbil.
 Por cuestións de seguridade e confidencialidade, non se efectuará ese rexistro por outro medio.