Benvido a Web do I.E.S. "Illa de Tambo"

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Ultima modificación :   27-2-2017

Ultimo :

- Documentación informativa Dep. Orientación (27-2-2017).

- Horario de visitas de tutores (25-11-2016).

- Calendario escolar curso 2016-2017 (24-11-2016).

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

TABOLEIRO DE ANUNCIOS

INFORMACIÓN VARIA

Na sección do Departamento de Orientación pode consultarse información sobre o acceso a universidade para alumnos que fixeron o bacharelato anterior a LOMCE, así como as probas de acceso a ciclos formativos de grado superior, a obtención do título de bachiller para maiores de 20 anos ou o recoñecemento de comptencias adquiridas a través da experiencia.

* * * * * * * * * * * * * * *

ABALAR MOBIL

Dende o curso 2012-2013, o noso Centro está incluído no Plan Abalar e, dende este curso 2015-2016, tamén está incluido en Abalar Móbil.

¿Que é Abalar Móbil?
 Para quen non o coñeza, hai que dicir que Abalar Móbil é unha aplicación que lles permite ós pais obter información no seu teléfono como son as notas, as faltas de asistencia e outros datos relacionados cos seus fillos que sexan alumnos do Centro.

¿Que é necesario para dispor de Abalar Móbil?
 Simplemente hai que ter un teléfono móbil con sistema Android ( teléfonos Samsung, LG, BQ, Huawie, Motorola, .....) ou IOS ( teléfonos Iphone ) e descargar nel, gratuitamente, a aplicación.
 Para poder facer uso da mesma, o número de móbil debe figurar rexistrado no Centro como teléfono do pai ou da nai do alumno do que se pretende obter información.
 Por iso, é necesario que o pai ou nai do alumno pase polo Centro para proceder á inscripción do seu teléfono e así poder empregar Abalar Móbil.
 Por cuestións de seguridade e confidencialidade, non se efectuará ese rexistro por outro medio.

* * * * * * * * * * * * * * *