Benvido a Web do I.E.S. "Illa de Tambo"

* * * * * * * * * * * * * * * * * *

Ultima modificación :  7-9-2016

TABOLEIRO DE ANUNCIOS

EXAMES DE SETEMBRO

CURSO 2015-2016

Xa se pode consultar o calendario de exames da convocatoria de setembro do presente curso 2015-2016.

Na sección de Información Xeral, e dentro do apartado de Documentos, está dispoñible o calendario de exames de setembro. Tamén se pode consultar pinchando aquí ou no taboleiro de anuncios do Centro.

Para calquera dúbida consultar coa xefatura de estudios.

LIBROS DE TEXTO

CURSO 2016-2017

NOVA LISTA MODIFICADA

Volveuse a modificar o listado de libros de texto para o curso 2016-2017. A nova lista pode consultarse no apartado Documentos dentro do bloque de Información Xeral. Esperamos que sexa a definitiva.

AXUDA PARA LIBROS

Informase a todos os pais, nais e titores de alumnos que, o pasado 16 de maio, foi publicada a convocatoria do fondo solidario e as axudas para libros de texto e material escolar.
 Os interesados en solicitar ditas axudas poden recoller os impresos correspondentes nas oficinas do Centro.
 O prazo de presentación de solicitudes remata o 23 de xuño.

LISTAS DE ADMITIDOS

CURSO 2016-2017

RECTIFICACIÓN

Detectados, por parte da Inspección Educativa, erros nas listas definitivas de alumnos admitidos publicadas o pasado día 10, proceduse a efectuar as correccións correspondentes nas mesmas.
 As novas listas, unha vez modificadas, poden consultarse aquí

ABALAR MOBIL

Dende o curso 2012-2013, o noso Centro está incluído no Plan Abalar e, dende este curso 2015-2016, tamén está incluido en Abalar Móbil.

¿Que é Abalar Móbil?
 Para quen non o coñeza, hai que dicir que Abalar Móbil é unha aplicación que lles permite ós pais obter información no seu teléfono como son as notas, as faltas de asistencia e outros datos relacionados cos seus fillos que sexan alumnos do Centro.

¿Que é necesario para dispor de Abalar Móbil?
 Simplemente hai que ter un teléfono móbil con sistema Android ( teléfonos Samsung, LG, BQ, Huawie, Motorola, .....) ou IOS ( teléfonos Iphone ) e descargar nel, gratuitamente, a aplicación.
 Para poder facer uso da mesma, o número de móbil debe figurar rexistrado no Centro como teléfono do pai ou da nai do alumno do que se pretende obter información.
 Por iso, é necesario que o pai ou nai do alumno pase polo Centro para proceder á inscripción do seu teléfono e así poder empregar Abalar Móbil.
 Por cuestións de seguridade e confidencialidade, non se efectuará ese rexistro por outro medio.

RENOVACIÓN

DO

CONSELLO ESCOLAR

Nas eleccións celebradas o pasado 27 de novembro para proceder a renovación do Consello Escolar do Centro, sairon elexidos os seguintes representantes :

Representantes do profesorado :

- D. José Manuel Lodeiro Ferreiro

- Dª María José Rodriguez de Vicente Tutor

- D. Juan José Cano Fernández

Representantes dos pais :

- Dª María Bernárdez Pérez

- D. Agustín Troitiño Dapena

Representantes dos alumnos :