Admisión curso 23-24. Reserva de praza para alumnado de centros adscritos
*Enlace a: admisionalumnado
Este curso o noso IES está adscrito ao IES A Basella, o que significa que o alumnado de 4º de ESO pode reservar praza para cursar os estudos de Bacharelato nese centro antes do proceso de solicitude de admisión habitual.
No caso de haber máis solicitudes de reserva que prazas nese centro educativo, terase que facer unha solicitude de admisión no prazo establecido.
IMPORTANTE: Se fas a reserva de praza e despois decides non cursar Bacharelato nese centro, deberás facer unha renuncia á praza antes do 28 de de febreiro.
Outros prazos do proceso de admisión:
|
CANDO? |
ONDE? |
Reserva de praza para centros adscritos |
Do 16 de xaneiro ao 6 de febreiro (ambos incluídos) |
Na sede electrónica, na aplicación informática admisionalumnado ou na secretaría do centro no que está matriculado nese momento. |
Renuncia á reserva de praza |
Antes do 28 de febreiro |
|
Listaxe definitiva de alumnado con posto reservado |
22 de febreiro |
Centro adscrito e centro de adscrición |
Publicación de postos escolares vacantes |
Antes do 1 de marzo |
Na páxina web do centro |
Solicitude de admisión |
Do 1 ao 20 de marzo (ambos incluídos) (prazo ordinario) |
Na sede electrónica, na aplicación informática admisionalumnado ou na secretaría do centro que solicita en primeiro lugar. |
Presentación de documentación acreditativa do baremo no caso de haber máis solicitudes que vacantes |
Do 21 de marzo ao 11 de abril |
Na secretaría do centro solicitado en primeiro lugar. |
Publicación de listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas |
25 de abril |
No taboleiro de anuncios do centro ou en admisiónalumnado (con chave 365 ou certificado dixital). |
Reclamacións ante o Consello Escolar |
Do 26 de abril ao 3 de maio |
Na secretaría do centro. |
Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas. |
15 de maio |
No taboleiro de anuncios do centro ou en admisiónalumnado (con chave 365 ou certificado dixital) |
Formalización da matrícula |
Do 23 de xuño ao 7 de xullo (concretarase a organización en xuño). |
Na secretaría do centro.
|
Esta información ampliarase paulatinamente.
Normativa:
- Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
- Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).