Entrega dos Pasaportes Solidarios

A directora xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado, Cecilia Vázquez, entregou hoxe os diplomas ao alumnado do IES de Beade que participou na iniciativa de fomentar o voluntariado.

Día Mundial da Filosofía

Hoxe, Día Mundial da Filosofía, tres alumnas de 2º de bacharelato, Natalia, Sara Lorenzo e Uxía, acompañadas de Ana Cidrás e Ana Guerra, as dúas profes de filo, participaron no programa Esperta Valladares da Radio Comuntaria do Centro Veciñal e Cultural de Valladares (Radio Valladares).

Selo de Calidade Europeo

Despois de acadar o Selo de Calidade Nacional, o noso centro foi galardonado tamén co Selo de Calidade Europeo polo traballo realizado no proxecto "Scales and Sizes: Our World in all its Dimensions!" de eTwinning. En palabras do responsable de eTwinning "Esto significa que su trabajo, el trabajo de sus estudiantes y el de su centro ha sido reconocido al más alto nivel europeo".

Nunca máis lumes

O IES de Beade, nestes días de rabia e impotencia ante a praga de incendios, quere mostrar a súa solidariedade cos nosos paisanos e especialmente cos nosos alumnos, algúns deles afectados directamente. Moito ánimo.

abalarMóbil

A Xunta de Galicia, coa finalidade de aumentar o acercamento entre o profesorado e as familias, ofrece abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

Avaliación de alumnado con materias pendentes

Publicamos o calendario de exames e toda a información para o alumnado de ESO e BACH. con materias pendentes de cursos anteriores.

Visita a páxina de descargas

Selo de Calidade a un proxecto etwinning do noso Instituto

A Axencia Nacional Española do programa europeo eTwinning vén de conceder o Selo de Calidade ao proxecto "Scales and Sizes: Our World in all its dimensions", que desenvolveron no pasado curso alumnos de 2º e 4º de ESO do noso centro con institutos de Francia e Italia.  Parabéns a Esther e a todos os participantes!

Calendario escolar 2017-2018

Publicado o calendario escolar propio do noso instituto para o presente curso 17-18. Se o desexas podes gardalo e imprimilo a toda cor.

Calendario 17-18

Convocatoria reunión titores-pais

O próximo martes 10 de outubro, no salón de actos do instituto, faremos a reunión dos titores cos pais e nais dos seus tutelados. A reunión servirá tamén como presentación, por parte da dirección, do novo curso escolar. Posteriormente, titores e pais e nais terán unha reunión específica sobre o seu grupo.

HORARIO: 18,15 (1º, 2º e 3º ESO) - 18,40 (4º ESO e Bacharelato)

Listaxe de libros de texto asignados

Listaxe de libros de texto asignados polo instituto aos alumnos seguindo o programa Fondo Solidario de Libros de Texto da Xunta de Galicia. O libros que non aparecen na listaxe son os que teñen que conseguir as familias.

Listaxe libros-alumnos

Presentacións curso 2017-2018

O venres 15 de setembro faremos as presentacións do curso académico 2017-2018. O luns 18 comezarán as clases no seu horario habitual

HORARIO PRESENTACIÓNS VENRES 15:

10:30 - 3º de ESO

11:00 - 2º de ESO

11:30 - 4º de ESO

12:00 - 1º de ESO

12:30 - 1º de BACHARELATO

Matrícula setembro 2017

Calendario e horario de matrícula de setembro para o curso 2017-2018. Procedemento - Sobres de matrícula

Xoves 7: Matrícula de 4º de ESO, 1º e 2º de BACHARELATO, de 10:00-13:30.

Concesión de bolsa Erasmus+ para o IES de Beade

Por segundo ano consecutivo, o noso IES foi merecedor dunha subvención do programa Erasmus+ KA101. O orzamento concedido este ano é de 12.840€.

Calendario de setembro

Calendario de setembro: exames, entrega de notas, reclamacións, selectividade, matrícula curso 2017-2018.

Calendario setembro 2017