Día de portas abertas

O xoves 30 de xaneiro, a partir das 17.30, celebraremos o Día de Portas Abertas. Ven visitarnos se desexas coñecer as instalacións do Instituto, informarte do noso proxecto educativo e preguntar as dúbidas que teñas.

Esperámoste.

Aliméntate ben-Froita na escola

A Consellería de Educación concedeunos, dentro do seu programa Aliméntate ben. Froita na escola, dúas semanas de reparto de froita fresca ao alumnado de ESO totalmente de balde.

3º selo europeo de calidade por un dos nosos proxectos eTwinning

Por terceira vez en tres anos o noso centro foi galardonado cun "Selo Europeo de Calidade" por un proxecto eTwinning de colaboración con outros centros europeos. Desta volta, por un proxecto titulado "The wonderful world of nature", realizado durante o curso 2018/19, no que participaron alumnos de 3º e 4º de ESO e varios profesores do centro.

Magosto 2019

Celebración do magosto 2019. Este venres 8 de novembro a partir da unha. Unha actividade que se realiza coa colaboración da ANPA.

Cartel Magosto

Calendario escolar 2019-2020

Publicamos o tradicional calendario escolar para o presente curso, cos días non lectivos propios aprobados e as datas aproximados de avaliacións e entrega de boletíns de notas.

Podes descargar o calendario e imprimilo desde a páxina de descargas

Listaxes definitivas Fondo Solidario Libros 2019-2020

Publicamos as listaxes do alumnado admitido no programa Fondo solidario de libros de texto.

Listaxes definitivas

Transporte escolar día 16 de setembro

HORARIO DE AUTOBUSES PARA O LUNS 16 SETEMBRO

Paso polas paradas: 2 horas máis tarde do seu horario habitual durante o curso.

Chegada ao Instituto: Sobre 10:10

Saída do IES: 14:00

Presentacións curso 2019-2020

O luns 16 de setembro faremos as presentacións do curso académico 2019-2020. O martes 17 comezarán as clases no seu horario habitual.

Horario presentacións

Bolsas Ministerio Educación e FP

O Ministerio de Educación e Formación Profesional vén de convocar "Becas para estudios no universitarios": bacharelato, idiomas... O prazo remata o 1 de outubro de 2019.

Aquí tendes a ligazón para saber máis

Matrícula setembro 2019-2020

Proceso de formalización de matrícula para o curso 2019-2020. Por favor, lede e seguide atentamente a información que hai dentro de cada sobre.

Calendario exames setembro

Publicamos o calendario e o horario dos exames da convocatoria extraordinaria de setembro. Ánimo e bo verán para todas e todos.

Mira a páxina de descargas

Matrícula xullo curso 2019-2020

Libros de texto 2019-2020

Publicadas as listaxes de libros de texto de ESO e BAC ordenadas por curso para o próximo ano académico 2019-2020.

Visita a páxina de descargas

Calendario fin de curso 2018-19

MARTES 18 de XUÑO: Último día de clase para 1º de bacharelato.

VENRES 21 DE XUÑO: Último día de clase para ESO.

LUNS 24 e MARTES 25 de XUÑO: Avaliacións ordinarias de ESO e 1º de bacharelato e avaliación extraordinaria de 2º de bacharelato.