Libros de texto curso 2018-2019

Publicadas as listaxes de libros de texto de ESO e BAC. ordenadas por curso para o próximo ano académico 2018-2019.

Actividades formativas STEM en lingua inglesa para 3º e 4º de ESO

A Consellería de Educación convoca a STEMweek, actividades formativas STEM en lingua inglesa, (Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñaría e Matemáticas), actividades de formación, dirixidas á mellora das competencias en lingua inglesa e da competencia científico-tecnolóxica do alumnado de 3º e 4º de educación secundaria obrigatoria matriculado en centros docentes sostidos con fondos públicos en Galicia.

Folla voandeira 9

Chema, responsable de Normalización e Dinamización Lingüística, vén de publicar un novo número das Follas Voandeiras, xa o noveno, titulada Saber Comer, dedicado á alimentación e as dietas. Merece a pena botarlle un ollo.

Matrícula xuño/xullo curso 2018-2019

Proceso de formalización de matrícula para o curso 2018-2019. Por favor, lede e seguide atentamente a información que hai dentro de cada sobre.

Exposición traballos fin de curso

O próximo martes 29 de maio faremos no vestíbulo do instituto a xa tradicional exposición dos traballos realizados polos alumnos ao longo do curso, tanto nos departamentos como nas actividades extraescolares dos martes pola tarde.

Acto despedida alumnado 2º bacharelato

O próximo venres 25 de maio celebraremos un sinxelo pero emotivo acto co gallo da despedida do alumnado de 2º de bacharelato que remata este curso os seus estudos no instituto. A este acto, como xa é tradicional, están invitados, ademais dos protagonistas, os seus familiares e amigos e todo o profesorado e persoal do centro.

Fondo solidario: Axudas para libros de texto e material escolar

Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19.

Premios extraordinarios ESO

Publicada a orde do 26 de abril de 2018 pola que se convocan os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria (ESO) ao rendemento académico correspondentes ao curso 2017/18. Web premios ESO

Calendario fin de curso de 2º de bacharelato

2º de bacharelato. Calendario de fin de curso:

Interrail pola Unión Europea

A Unión Europea vai regalar 15.000 pases de INTERRAIL.

As condicións son as seguintes:

Campus de Profundización Científica

O Ministerio de Educación convoca axudas para participar no Campus de Profundización Científica para estudantes de Educación Secundaria Obrigatoria, en Soria, durante o mes de xullo, dirixidas ao alumnado de 4º

Listaxe admitidos curso 2018-2019

Publicamos a listaxe provisional de alumnado admitido para o curso 2018-2019. Máis adiante publicaremos a listaxe definitiva e o calendario de matrícula, xunto a un horario específico para cada curso para facilitar o proceso e evitar colas.

Premios extraordinarios de bacharelato

Convocados os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2017/2018.

Aquí tes toda a información

Aviso de alerta meteorolóxica de nivel laranxa

A Axencia Estatal de Meteoroloxía (AEMET) e Meteogalicia  alertan dun fenómeno meteorolóxico adverso de nivel LARANXA por refachos de vento superiores aos 100 km/h, que comezará nas primeiras horas do mércores día 14.03.2018 e prolongarase ata a tarde/noite de dito día.