Listaxes definitivas Fondo Solidario Libros 2019-2020

Publicamos as listaxes do alumnado admitido no programa Fondo solidario de libros de texto.

Listaxes definitivas

Transporte escolar día 16 de setembro

HORARIO DE AUTOBUSES PARA O LUNS 16 SETEMBRO

Paso polas paradas: 2 horas máis tarde do seu horario habitual durante o curso.

Chegada ao Instituto: Sobre 10:10

Saída do IES: 14:00

Presentacións curso 2019-2020

O luns 16 de setembro faremos as presentacións do curso académico 2019-2020. O martes 17 comezarán as clases no seu horario habitual.

Horario presentacións

Bolsas Ministerio Educación e FP

O Ministerio de Educación e Formación Profesional vén de convocar "Becas para estudios no universitarios": bacharelato, idiomas... O prazo remata o 1 de outubro de 2019.

Aquí tendes a ligazón para saber máis

Matrícula setembro 2019-2020

Proceso de formalización de matrícula para o curso 2019-2020. Por favor, lede e seguide atentamente a información que hai dentro de cada sobre.

Calendario exames setembro

Publicamos o calendario e o horario dos exames da convocatoria extraordinaria de setembro. Ánimo e bo verán para todas e todos.

Mira a páxina de descargas

Matrícula xullo curso 2019-2020

Libros de texto 2019-2020

Publicadas as listaxes de libros de texto de ESO e BAC ordenadas por curso para o próximo ano académico 2019-2020.

Visita a páxina de descargas

Calendario fin de curso 2018-19

MARTES 18 de XUÑO: Último día de clase para 1º de bacharelato.

VENRES 21 DE XUÑO: Último día de clase para ESO.

LUNS 24 e MARTES 25 de XUÑO: Avaliacións ordinarias de ESO e 1º de bacharelato e avaliación extraordinaria de 2º de bacharelato.

Fondo Solidario de Libros de Texto

Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar

Listaxes definitivas admitidos curso 2019-2020

Publicamos as listaxes definitivas do alumnado de Educación Secundaria (ESO) e bacharelato admitido no noso centro para o curso 2019-2020

STEMweek-2019

ORDE do 4 de abril de 2019 pola que se convocan axudas para a realización das actividades formativas STEM en lingua inglesa, STEMweek, no ano 2019, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

Axudasle

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2019.

Finalizada a comprobación das solicitudes recibidas, faise pública a relación das listaxes detalladas a continuación e ábrese un prazo de 10 días naturais para emendar erros, falta de documentación, así como para efectuar reclamacións ou renuncias.

Premios extraordinarios bacharelato

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional publica hoxe no Diario Oficial de Galicia a orde pola se convocan os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2018/19, que poderán acadar un total de 20 alumnas e alumnos. Cada un deles obterá un diploma acreditativo e un premio económico de 1.000 €.