Día de portas abertas

O martes 26 de febreiro, a partir das 19.00 e ata as 20.30 horas, celebraremos o Día de Portas Abertas. Ven visitarnos se desexas coñecer as instalacións do Instituto, informarte do noso proxecto educativo e preguntar as dúbidas que teñas. Esperámoste.

30 aniversario

Publicamos un álbum de fotos con imaxes dos actos do trixésimo aniversario, celebrado o día 21 de decembro. Tamén podedes ver o vídeo coa felicitación de Nadal, protagonizado polo alumnado de 1º ESO-A. Coa súa voz o instituto deséxalle felices festas e feliz ano 2019 a toda a comunidade educativa.

Actos 30 aniversario

O próximo día 21 de decembro celebraremos os actos previstos para commemorar o trixésimo aniversario da posta en funcionamento do noso instituto. Se algunha vez tiveches a sorte de formar parte da comunidade educativa do IES de beade ven a visitarnos e a refrescar as lembranzas.

Calendario eleccións Consello Escolar

Publicado o calendario das eleccións ao Consello Escolar do instituto. Ti tamén formas parte da nosa comunidade educativa. Participa.

2º Selo de Calidade Europeo

O IES de Beade conseguiu o seu segundo Selo de Calidade Europeo por un proxecto eTwinning de título "Powers of Ten". Neste proxecto participou o alumnado da clase de 3º ESO D do curso 2017/18, xunto con compañeiros dun colexio de Francia e outro de Italia. Parabéns a todos os alumnos participantes e ás súas profesoras!

Avaliación de alumnado con materias pendentes

Publicamos o calendario de exames e toda a información para o alumnado de ESO e BACH. con materias pendentes de cursos anteriores.

Visita a páxina de descargas

Calendario escolar 2018-2019

Publicado o calendario escolar propio do noso instituto para o presente curso 18-19. Se o desexas podes gardalo e imprimilo a toda cor.

Calendario escolar 18-19

Presentación curso 2018-2019. Reunión pais e titores

O mércores 3 de outubro celebraremos as reunións dos titores cos pais dos alumnos dos seus cursos. A presentación do curso por parte da dirección comezará no salón de actos segundo o seguinte horario e continuarán nas aulas de referencia coa reunión dos pais e o respectivo titor dos seus fillos. Estas reunións son importantes, pregámoslles a súa asistencia.

Listaxes definitivas Fondo Solidario Libros

Publicamos as listaxes definitivas do alumnado admitido no programa Fondo solidario de libros de texto.

Listaxe definitiva

Listaxes provisionais Fondo Solidario de Libros de Texto

Publicadas as listaxes provisionais de admitidos e excluídos do Programa Fondo Libros. Pódese reclamar ata o martes 18. Ese día publicaranse as listaxes definitivas.

Presentacións curso 2018-2019

O luns 17 de setembro faremos as presentacións do curso académico 2018-2019. O martes 18 comezarán as clases no seu horario habitual.

Horario presentacións

Aprobada a participación no programa de intercambio Erasmus+

O noso instituto participará nun proxecto de intercambio con centros doutros países europeos durante os cursos 2018/19 e 2019/20. O IES de Beade contará cun orzamento de 27000 euros para que o noso alumnado visite os centros dos nosos socios -en Italia, Francia e a república báltica de Letonia-, e para recibir aquí aos alumnos deses países.

Axudas Actividades Linguas Estranxeiras

Adxudicación das axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

Calendario setembro e horarios de exames

Aquí tendes o calendario do mes de setembro, que inclúe os horarios dos exames da concocatoria extraordinaria e, entre outra información, o calendario de matrícula para o próximo curso 2018-2019. Bo verán.