Listaxes definitivas Fondo Solidario Libros

Publicamos as listaxes definitivas do alumnado admitido no programa Fondo solidario de libros de texto.

Listaxe definitiva

Listaxes provisionais Fondo Solidario de Libros de Texto

Publicadas as listaxes provisionais de admitidos e excluídos do Programa Fondo Libros. Pódese reclamar ata o martes 18. Ese día publicaranse as listaxes definitivas.

Presentacións curso 2018-2019

O luns 17 de setembro faremos as presentacións do curso académico 2018-2019. O martes 18 comezarán as clases no seu horario habitual.

Horario presentacións

Aprobada a participación no programa de intercambio Erasmus+

O noso instituto participará nun proxecto de intercambio con centros doutros países europeos durante os cursos 2018/19 e 2019/20. O IES de Beade contará cun orzamento de 27000 euros para que o noso alumnado visite os centros dos nosos socios -en Italia, Francia e a república báltica de Letonia-, e para recibir aquí aos alumnos deses países.

Axudas Actividades Linguas Estranxeiras

Adxudicación das axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

Calendario setembro e horarios de exames

Aquí tendes o calendario do mes de setembro, que inclúe os horarios dos exames da concocatoria extraordinaria e, entre outra información, o calendario de matrícula para o próximo curso 2018-2019. Bo verán.

Matrícula xuño/xullo curso 2018-2019

Proceso de formalización de matrícula para o curso 2018-2019. Por favor, lede e seguide atentamente a información que hai dentro de cada sobre.

ABAU

Parabéns a todos os "culpables" que conseguiron que o 100% do noso alumnado que se presentou á ABAU (Avaliación de Bacharelato para Acceso á Universiade) superase a proba. Parabéns especialmente aos verdadeiros "culpables": os alumnos e as alumnas.

DELF scolaire (Diploma de Estudos en Lingua Francesa)

Todo o alumnado do noso instituto que se presentou aos exames para conseguir o DELF scolaire (Diploma de Estudos en Lingua Francesa) conseguiu o diploma. 100% de éxito. Moitos parabéns.

Libros de texto curso 2018-2019

Publicadas as listaxes de libros de texto de ESO e BAC ordenadas por curso para o próximo ano académico 2018-2019.

Visita a páxina de descargas

Actividades formativas STEM en lingua inglesa para 3º e 4º de ESO

A Consellería de Educación convoca a STEMweek, actividades formativas STEM en lingua inglesa, (Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñaría e Matemáticas), actividades de formación, dirixidas á mellora das competencias en lingua inglesa e da competencia científico-tecnolóxica do alumnado de 3º e 4º de educación secundaria obrigatoria matriculado en centros docentes sostidos con fondos públicos en Galicia.

Folla voandeira 9

Chema, responsable de Normalización e Dinamización Lingüística, vén de publicar un novo número das Follas Voandeiras, xa o noveno, titulada Saber Comer, dedicado á alimentación e as dietas. Merece a pena botarlle un ollo.

Exposición traballos fin de curso

O próximo martes 29 de maio faremos no vestíbulo do instituto a xa tradicional exposición dos traballos realizados polos alumnos ao longo do curso, tanto nos departamentos como nas actividades extraescolares dos martes pola tarde.

Acto despedida alumnado 2º bacharelato

O próximo venres 25 de maio celebraremos un sinxelo pero emotivo acto co gallo da despedida do alumnado de 2º de bacharelato que remata este curso os seus estudos no instituto. A este acto, como xa é tradicional, están invitados, ademais dos protagonistas, os seus familiares e amigos e todo o profesorado e persoal do centro.