Matrícula setembro 2019-2020

Proceso de formalización de matrícula para o curso 2019-2020. Por favor, lede e seguide atentamente a información que hai dentro de cada sobre.

Calendario exames setembro

Publicamos o calendario e o horario dos exames da convocatoria extraordinaria de setembro. Ánimo e bo verán para todas e todos.

Mira a páxina de descargas

Matrícula xullo curso 2019-2020

Libros de texto 2019-2020

Publicadas as listaxes de libros de texto de ESO e BAC ordenadas por curso para o próximo ano académico 2019-2020.

Visita a páxina de descargas

Calendario fin de curso 2018-19

MARTES 18 de XUÑO: Último día de clase para 1º de bacharelato.

VENRES 21 DE XUÑO: Último día de clase para ESO.

LUNS 24 e MARTES 25 de XUÑO: Avaliacións ordinarias de ESO e 1º de bacharelato e avaliación extraordinaria de 2º de bacharelato.

Fondo Solidario de Libros de Texto

Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar

Listaxes definitivas admitidos curso 2019-2020

Publicamos as listaxes definitivas do alumnado de Educación Secundaria (ESO) e bacharelato admitido no noso centro para o curso 2019-2020

STEMweek-2019

ORDE do 4 de abril de 2019 pola que se convocan axudas para a realización das actividades formativas STEM en lingua inglesa, STEMweek, no ano 2019, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

Axudasle

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2019.

Finalizada a comprobación das solicitudes recibidas, faise pública a relación das listaxes detalladas a continuación e ábrese un prazo de 10 días naturais para emendar erros, falta de documentación, así como para efectuar reclamacións ou renuncias.

Premios extraordinarios bacharelato

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional publica hoxe no Diario Oficial de Galicia a orde pola se convocan os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2018/19, que poderán acadar un total de 20 alumnas e alumnos. Cada un deles obterá un diploma acreditativo e un premio económico de 1.000 €.

Erasmus + Encontro en Vigo

Na semana do 1 ao 5 de abril visitaron o noso centro 24 alumnos e 7 profesores dos colexios cos que participamos no programa Erasmus, procedentes de Nantes (Francia), Asso (Italia) e Ogre (Letonia). Durante esa semana visitaron a cidade de Vigo, as Illas Cíes, o IGAFA (Centro Galego de Formación en Acuicultura), na Illa de Arousa, e Santiago de Compostela.

Listaxe provisional admitidos curso 2019-2020

Publicamos a listaxe provisional de alumnado admitido para o curso 2019-2020. Lembrar que, como quedan prazas vacantes, non é necesario baremar. Polo tanto non se necesita achegar máis documentación nin facer nada ata o período de matrícula.

O noso IES acreditado co selo eTwinning 2019

Vén de publicarse a listaxe de escolas europeas acreditadas co selo de centro eTwinning no 2019 na segunda edición desta iniciativa. Nesta ocasión 1004 escolas europeas obtiveron a distinción, entre elas, tres galegas: CEIP Plurilingüe Vista Alegre, de Burela, Colexio Losada, de Vigo e IES de Beade, de Vigo.

O concello concédenos o galardón de "Vigués Distinguido"

O alcalde de Vigo informou dun novo galardón de Vigués Distinguido, concedido ex aequo este ano a trece colexios pola súa traxectoria temporal e singular, un "recoñecemento" convertido en "homenaxe" á educación da cidade: "Vigo é o que é neste momento, unha gran cidade, polo labor educativo e de formación de tantos colexios durante 25, 50 e ata 75 anos".