Título de acreditación de Compentencia Dixital para o alumnado

Nos arquivos adxuntos hai información e instrucións para acadar un título homologado pola Xunta de Galicia de competencia dixital para o alumnado de 4º da ESO e 2º de Bacharelato. Válido para engadir no Curriculo.

VACANTES PARA A MATRÍCULA DE NOVO ALUMNADO DO CURSO 2024-25

No documento anexo están detalladas as vacantes aínda disponíbles por cursos.

Programa de mobilidade EduMob

Lía Domínguez Benavides e Pablo Rodríguez Rial (1º Bac) participarán no programa de mobilidade EduMob, que facilita o intercambio entre o alumnado interesado. Estarán no centro Jean Lurçat en Bruyères (no Grand Est de Franza).

INFORMACIÓN E MATRÍCULA SOBRE AS PROBAS DE NIVEL LINGÜÍSTICO Cambridge Assessment English.

Engadimos documentos coa información necesaria para a matriculación nas probas de nivel de Inglés: B1, B2 e C1. Atención, un documento é para o alumnado bolsado e o outro é para os que se presentan sen axuda económica. Boa sorte a todos!

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O xoves 22 de febreiro ás 17:00 o instituto terá a súa xornada anual de portas abertas.

CALENDARIO DE PENDENTES

Velaquí toda a información necesaria para o alumando con materias pendentes. Para resolver calquera dúbida o alumnado debe falar co profesorado que este ano lle imparte a materia pendente.

Selo de Calidade e Premio Nacional para o proxecto eTwinning "EnigMath"

O proxecto eTwinning EnigMath, realizado durante o curso 2022/23 polo alumnado de 4º ESO B e a profesora de matemáticas Esther Pérez en colaboración cun colexio grego, vén de recibir o Selo de Cali

Premios ano 2023. XIII incubadora de sondaxes e experimentos

O presente libro recolle todos os traballos premiados, finalistas con mención e os finalistas con mención especiais presentados ao »

Participación no programa EDUMOB

O IES de Beade ten a intención de participar no programa EduMob de intercambio individual en réxime de reciprocidade durante o curso 2023/2024 con alumnado francés da Région Académique de Grand Est (Francia), circunscrición administrativa do Ministère français de L’Éducation Nationale.

Calendario escolar

Axuda económica do Concello de Vigo para a compra de libros de texto

Compartimos un pdf con instrucións para a solicitude das axudas ofrecidas polo Concello de Vigo para a compra de libros de texto.

AVISO: O 13 de outubro non é día lectivo

Os días 12 e 13 de outubro non haberá clases

Listaxe dos libros de lectura obrigada para as materias de Lingua Galega e Lingua Castelá

Nos documentos adxuntos figuran as lecturas obrigadas por cursos e trimestres para as materias de Lingua Galega e Lingua Castelá