Actividades do departamento de Educación Plástica e Visual

Pegadas no Hall

Tomando como punto de partida o traballo compartido por Rosa de Trías, adaptámolo ó noso alumnado de 1°da ESO neste proxecto que consta de dúas partes:

Ca pegada individual reflexionamos sobre quén somos, qué é importante para nos, que pegada queremos deixar no noso paso polo mundo. Cores que te representan, frases que te motivan ou cancións que te emocionan. Na pegada colectiva, vemos que formamos parte do grupo, somo imprecindibles e ninguén pode ocupar o noso lugar. Qué queres aportar? Con qué podes contribuir? Os fragmentos traballados de cada alumno forman a pegada colectiva que expuxemos na entrada do centro.

O grupo de 3º ESOE, ofrecéuselles a posibilidade de deixar a súa pegada na parede exterior do centro e realizárona con rotuladores POSCA.

LEMBRANDO A FOLE: Mosaico

Mural

Visita á Escola Ramón Falcón

O alumnado de 4º ESO de EPVA visitou na mañá do 2 de maio a EASD Ramón Falcón de Lugo. Descubrimos outros mundos cheos de posibilidades, de xente linda e de espazos que son unha "fantasía". A enerxía creativa que alí habita pulsa en algún de nós a ilusión de voltar para quedarse.

Grazas pola acollida

Álbum: Curso 2021/22 -> Visita Esc Artes Ramon Falcon

25-N

Mandalas no IES Ánxel Fole

O alumnado de 1º da ESO estivo traballando arreo para darlle cor a este curso que foi tan agotador a tantos niveis. Ofrecímoslles o muro que da á súa entrada ó centro para un traballo colaborativo, creativo e que lles permitiu crear grupo e deixar a sua pegada. Tivemos moitas dificultades e o final, a metereoloxía non nos permitiu deixalo rematado. Queda pendente a grande inauguración con música en directo!

Álbum: Curso 2020/21 -> Mandalas EPVA 2021

Marcapáxinas Xela Arias

O alumnado de 1º e 3º da ESO da asignatura de EPVA participaron nunha proposta de Almudena, do departamento de Lingua Galega, para conmemorar o "Día das Letras Galegas" Deseñaron uns marcapáxinas cun retrato personal e creativo de Xela Arias e os profes votaron o seu preferido. A votación estivo moi reñida e a gañadora foi Cristina Otero López de 3ºESO B, con este excelente traballo, que foi entregado como agasallo de fin de curso a todo o alumnado e profesorado.

Aquí tedes o enlace ó PADLET onde podedes velos todos: "Marcapáxinas Xela Arias"

AGASALLO NO DÍA DO LIBRO

Hoy, 23 de Abril, dia del libro entregamos un marcapáginas conmemorativo a cada integrante de la comunidad educativa del IES Anxel Fole.

Desde el departamento de dibujo nos planteamos la importancia de priorizar este curso la parte emocional y de conexión que nos ofrece el arte. Invitamos a nuestro alumnado a elegir a "esa mujer" que es referente en su vida. Esa mujer, que como refleja el texto que resume el proyecto, es faro y hogar. Al mismo tiempo, trabajamos las limitaciones que nos impone la situación actual: caras sin sonrisas y relaciones sin contacto. Tomamos como partida la obra de la artista Coco Dávez, que retrata a sus referentes eliminando rasgos como ojos, boca...pero manteniendo la esencia de la persona. La segunda parte de los trabajos son las manos, como reivindicación de la ausencia, de la prohibición del contacto y el abrazo.

El resultado gráfico es la exposición que ilumina nuestro hall con su colorido; pero las historias que hay detrás, son la verdadera alma del proyecto.

Gracias por acompañarnos y acogernos.

Álbum: Curso 2020/21 -> Dia da muller 2021