CALENDARIO DE EXAMES FINAIS DE MATERIAS PENDENTES DA ESO

EDUCACIÓN FÍSICA

LUNS, 31 de maio ás 18:00

AGASALLO NO DÍA DO LIBRO

Hoy, 23 de Abril, dia del libro entregamos un marcapáginas conmemorativo a cada integrante de la comunidad educativa del IES Anxel Fole.

Desde el departamento de dibujo nos planteamos la importancia de priorizar este curso la parte emocional y de conexión que nos ofrece el arte. Invitamos a nuestro alumnado a elegir a "esa mujer" que es referente en su vida. Esa mujer, que como refleja el texto que resume el proyecto, es faro y hogar. Al mismo tiempo, trabajamos las limitaciones que nos impone la situación actual: caras sin sonrisas y relaciones sin contacto. Tomamos como partida la obra de la artista Coco Dávez, que retrata a sus referentes eliminando rasgos como ojos, boca...pero manteniendo la esencia de la persona. La segunda parte de los trabajos son las manos, como reivindicación de la ausencia, de la prohibición del contacto y el abrazo.

El resultado gráfico es la exposición que ilumina nuestro hall con su colorido; pero las historias que hay detrás, son la verdadera alma del proyecto.

Gracias por acompañarnos y acogernos.

Álbum: Sen categoría -> Dia da muller 2021

VISITA VIRTUAL Á CENTRAL EÓLICA EXPERIMENTAL DE SOTAVENTO

O pasado 20 de abril aproveitando a proximidade do DÍA DA TERRA, que neste ano 2021 celebrouse o xoves 22 , levouse a cabo unha actividade organizada dende o Departamento de Tecnoloxía consistente nunha visita virtual ao Parque Eólico Experimental de Sotavento.

O Obxectivo desta visita virtual foi realizar unha divulgación e educación enerxética centrada nas enerxías renovables, o aforro, a eficiencia enerxética e a súa interrelación coa problemática ambiental. Se fixo un recorrido completo a unha vivenda bioclimática situada no propio parque , e na que é moi sinxelo aprender como ter en conta o seu deseño, ubicación e adaptación ao terreno para aproveitar os factores climatolóxicos.

A pesar dalgún problema co audio, a visita virtual foi moi interesante e dous grupos de 3º ESO tiveron a sorte de disfrutala.

Álbum: Sen categoría -> Visita Virtual SOTAVENTO

Arte, Robótica e Creatividade

ARTE, ROBÓTICA E CREATIVIDADE

O derradeiro mércores 7 de abril levouse a cabo unha actividade organizada dende o Departamento de Tecnoloxía e desenvolvida polo equipo de área educativa de Afundación (Obra social ABANCA) , que se desprazou ata o IES Anxel Fole para levala a cabo, traendo con eles todo o material que se precisa para poder realizala (ordenadores portátiles, cables, tarxetas Microbit, e trebellos varios de robótica e electrónica.), e sempre tendo en conta as máximas medidas de seguridade.

A actividade chámase "Arte, robótica e creatividade" e cunha duración aproximada de hora e media ten coma obxectivo subliñar a importancia de detectar unha necesidade ou marcar un factor diferencial á hora de deseñar un produto.O obradoiro consiste en crear un prototipo de mascarilla 3.0 e a programación de tarxetas Microbit a través de MakeCode.

Tres grupos de alumnos de 3ºESO participaron neste Obradoiro organizado pola Área Educativa da Obra Social de ABANCA Afundación grazas a unha aula itinerante STEAM (ciencia, tecnoloxía e matemáticas nas súas siglas en inglés). O alumnado accedeu directamente ao concepto de programar con placas microbit. As actividades desta aula STEAM contan con códigos abertos e gratuítos de tal xeito que o alumnado pode continuar o seu traballo dende a casa.

Premios Atrévete 2020

O luns 21 de decembro de 2020 fixemos a entrega de premios do concurso “ATRÉVETE A TER UNHA IDEA”, sendo os premiados Helena Ben Vázquez e Xan Rodríguez Navarrete, ambos da materia de Educación Financeira.

Parabéns a todos os participantes, e en especial aos premiados, polo esforzo realizado.

O programa ATRÉVETE, organizado pola Consellería de Cultura, Educación e Universidade, tiña prevista a súa clausura no mes de xuño, de forma previa ao fin do curso escolar 2019-2020. Posto que, ao longo da súa realización, se viu afectado pola aplicación de medidas fronte á COVID-19 que, polas súas características imprevisibles e inesperadas, imposibilitaron o desenvolvemento normal do programa e modificaron as circunstancias iniciais establecidas neste, decidiuse suspender o acto de clausura e entrega de premios por parte do Conselleiro de Cultura, Educación e Universidade Profesional en Santiago de Compostela.

A devandita clausura do programa ATRÉVETE e a entrega de premios do concurso ATRÉVETE A TER UNHA IDEA, pospúxose ata o primeiro trimestre do vindeiro curso 2020/2021 de xeito que, ao non poderen facer un acto multitudinario coas autoridades, delegaron ao centro dita entrega.

Álbum: Sen categoría -> Atrévete 2020 - Economía

Dende o departamento de Tecnoloxía

Álbum: Curso 2020/21 -> Tecnoloxías: nadal 2020

FELICITACIÓN DE NADAL

O IES ÁNXEL FOLE DESEXA FELICES FESTAS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA

Protocolo de adaptación para centros de ensino non universitario

Acceso ao protocolo de adaptación ao contexto COVID-19 nos centros de ensino non universitarios de Galicia para o curso 2020/21

(versión 4/11/2020)

Plan de continxencia

Enlace ao plan de continxencia do IES Ánxel Fole

Becas 1º e 2º Bac

Recórdase que están en prazo ata o 1 de outubro a solicitude de becas para 1º e 2º de Bac na web www.mec.es.