Entroido no IES Anxel Fole

Álbum: Sen categoría -> Entroido 2019

Homenaxe a Rosalía de Castro

O pasado 1 de marzo de 2019 dende a biblioteca, organizouse unha homenaxe a Rosalia de Castro.

Álbum: Sen categoría -> Homenaxe a Rosalia de Castro

Proceso de admisión curso 2019/2020

Estimadas familias:

O día 1 de marzo de 2019 iníciase o proceso de solicitude de admisión en centros docentes sostidos con fondos públicos de alumnado de centros non adscritos para o curso 2019/2020.

Recollida de datos sobre convivencia escolar

Estimados pais, nais, titores legais:

De acordo co establecido no Decreto 8/2015, do 8 de xaneiro, polo que se desenvolve a Lei 4/2011, do 30 de xuño, de convivencia e participación da comunidade educativa en materia de convivencia escolar, constituíuse o Consello para a Convivencia Escolar da Comunidade Autónoma de Galicia e aprobouse a Estratexia Galega de Convivencia Escolar 2015-2020: educonvives.gal.

No marco desta Estratexia, o Eixe 1 está dedicado á diagnose e seguimento da convivencia escolar, realizouse en 2015 unha diagnose inicial que permitiu identificar os puntos fortes e febles na xestión da convivencia e na resolución de conflitos nos centros educativos, para a elaboración do plan de convivencia. Transcorrido un período significativo, e ao obxecto de facer un seguimento do clima escolar da nosa comunidade e guiar as accións de mellora que cumpran, faise necesario repetir o proceso referido.

A recollida de datos farase mediante unha ferramenta informática en liña, de xeito automatizado e totalmente anónimo.

As familias que desexen participar teñen que cubrir unha enquisa por cada centro no que teña matriculado algún fillo ou filla, independentemente do número de nenos e nenas que cursen estudos no mesmo centro.

As familias recibirán un código de acceso para a recollida de datos sobre convivencia escolar nunha circular da Xunta de Galicia que se repartirá entre o alumnado para que este o entregue aos seus pais/nais/titores legais.

A súa opinión é moi importante e valiosa para mellorar a convivencia escolar polo que lles solicitamos que presten atención e respondan con responsabilidade.

Agradecémoslle a súa colaboración e participación nesta recollida de datos.

IES Ánxel Fole

Fallo do concurso literario de San Valentín

Viaxe a Madrid

O pasado mes de xaneiro fixemos unha viaxe a Madrid, co departamento de relixión

Álbum: Sen categoría -> Viaje a Madrid

Visita á biblioteca Nodal

Durante o mes de febreiro o alumnado de 1º ESO visitou a biblioteca Nodal de Lugo, para coñecer o funcionamento da rede de bibliotecas de Galicia, as plataformas dixitais de préstamo e realizar os trámites para facerse socio/a.

Unha visita moi proveitosa!

Álbum: Sen categoría -> Visita 1ºESO biblioteca nodal

Visita ao Parlamento e á Xunta de Galicia

O pasado dia 25 de xaneiro de 2019 o alumnado de 1ºESO A e C visitou en Santiago de Compostela o Parlamento galego e a Xunta.

Álbum: Sen categoría -> Visita á sede do Parlamento e a Xunta de Galicia

Día escolar da paz e da non violencia

O pasado mércores foi o Día escolar da paz e da non violencia que se visualizou no IES Ánxel Fole construíndo 1000 grúas de papel. A actividade foi organizada polo profesor de Matemáticas Xosé Manuel Gómez López, coordinador de convivencia e monitor de papiroflexia dentro do proxecto de Lecer inclusivo.

Unha antiga lenda promete que calquera que faga mil grúas de papel recibirá un desexo de parte dunha grúa, tal como unha vida longa ou a recuperación dunha enfermidade.

As mil grúas de origami convertíronse no símbolo da paz en Xapón, debido á historia de Sadako Sasaki, unha nena xaponesa que desexou curar da leucemia producida pola explosión da bomba atómica.

Se queres saber máis desta historia fai clic aquí

Relacionado con esta conmemoración o alumnado de 2º bachillerato asistíu o 1 de febreiro a charla "Españoles en Mauthausen: Una historia para recordar", impartida por Concepción Sanfiz.