CONTACONTOS NO CEIP LUIS PIMENTEL

O Club de Lectura "Á lus do candil" do IES Anxel Fole organizou o pasado 14 de marzo, unha actividade de contacontos coeducativos  en colaboración co CEIP Luis Pimentel.

Moitas grazas aos nenos e nenas de infantil e ás súas profesoras pola acollida, foi unha experiencia moi fermosa que esperamos poder repetir!
Álbum: Sen categoría -> Contacontos Luis Pimentel

VISITA DO ALUMNADO DE 1º, 2º E 3º DE ESO Á AULA DA NATUREZA DO VERAL

Participamos nas actividades da aula da natureza e fixemos o "Roteiro das chousas", no que observamos os dintintos tipos de árbores, plantas e animais dun bosque natural.

Moitas grazas aos monitores Fran e Miguel que nos acompañaron en toda a actividade, axudándonos a descubrir moitos dos "misterios" da natureza.

Álbum: Sen categoría -> Veral

Entroido no IES Anxel Fole

Álbum: Sen categoría -> Entroido 2019

Homenaxe a Rosalía de Castro

O pasado 1 de marzo de 2019 dende a biblioteca, organizouse unha homenaxe a Rosalia de Castro.

Álbum: Sen categoría -> Homenaxe a Rosalia de Castro

Fallo do concurso literario de San Valentín

Viaxe a Madrid

O pasado mes de xaneiro fixemos unha viaxe a Madrid, co departamento de relixión

Álbum: Sen categoría -> Viaje a Madrid

Visita á biblioteca Nodal

Durante o mes de febreiro o alumnado de 1º ESO visitou a biblioteca Nodal de Lugo, para coñecer o funcionamento da rede de bibliotecas de Galicia, as plataformas dixitais de préstamo e realizar os trámites para facerse socio/a.

Unha visita moi proveitosa!

Álbum: Sen categoría -> Visita 1ºESO biblioteca nodal

Visita ao Parlamento e á Xunta de Galicia

O pasado dia 25 de xaneiro de 2019 o alumnado de 1ºESO A e C visitou en Santiago de Compostela o Parlamento galego e a Xunta.

Álbum: Sen categoría -> Visita á sede do Parlamento e a Xunta de Galicia

Día escolar da paz e da non violencia

O pasado mércores foi o Día escolar da paz e da non violencia que se visualizou no IES Ánxel Fole construíndo 1000 grúas de papel. A actividade foi organizada polo profesor de Matemáticas Xosé Manuel Gómez López, coordinador de convivencia e monitor de papiroflexia dentro do proxecto de Lecer inclusivo.

Unha antiga lenda promete que calquera que faga mil grúas de papel recibirá un desexo de parte dunha grúa, tal como unha vida longa ou a recuperación dunha enfermidade.

As mil grúas de origami convertíronse no símbolo da paz en Xapón, debido á historia de Sadako Sasaki, unha nena xaponesa que desexou curar da leucemia producida pola explosión da bomba atómica.

Se queres saber máis desta historia fai clic aquí

Relacionado con esta conmemoración o alumnado de 2º bachillerato asistíu o 1 de febreiro a charla "Españoles en Mauthausen: Una historia para recordar", impartida por Concepción Sanfiz.