Autorizacións

Autorización uso de imaxes en maiores de 14 anos

RECOLLIDA DO ALUMNADO NO CENTRO

INSTRUCIÓNS

1. Para recoller a un alumno/a menor de idade no centro, antes de rematada a xornada lectiva, deberá comunicalo sempre en conserxería, identificándose e asinando a ficha de saída.

2. alumno/a só poderá saír do centro acompañado de seu pai ou súa nai (ou persoa titora legalmente acreditado).

3. No caso de que o pai ou a nai envíen no seu nome a outra persoa ao centro para recoller a seu fillo/a , só se permitirá a saída de acordo co seguinte:

• A persoa encargada da recollida deberá ser maior de idade.

• Deberá contar con autorización asinada do proxenitor de alumno/a, segundo modelo dispoñible en conserxería e na páxina web do Centro.

• En caso de non dispor de autorización, non se permitirá a saída do alumno/a, nin siquera cun familiar.

• En caso de enfermidade, accidente ou indisposición do alumno/a, chamarase ao proxenitor para que se faga cargo.

Autorización para recollida no centro