SORTEO CESTA CON PRODUTOS DO ENTROIDO. EXCURSIÓN 4º DA ESO

EXCURSIÓN DO ALUMNADO DE 4º DA ESO

SORTEO CESTA CON PRODUTOS DO ENTROIDO

O alumnado de 4º da ESO sortea unha suculenta e ben cargada "CESTA DO ENTROIDO" que levará a persoa agraciada co número do boleto que algún alumno ou alumna de 4º da ESO lle vendera antes do 1 de marzo que é o día que se realizará o sorteo de maneira pública ás 11.10 da máñan.
Os boletos son a 2€ e o importe de cada un vai integramente para o alumnado de 4º da eso que o está a vender e así poder costear a súa viaxe de final de etapa a Andalucía.

Agradecemos á secretaría do Ies Alfredo Branhas pola xenerosa aportación mercando os produtos de dita cesta que ascende a un prezo aproximado de 300€ e a autoservicio "Casa Francisco" pola súa xenerosa aportación regalando unha botella de viño blanco así como o soporte dos productos (a cesta) e o marabilloso empaquetado.
Se aínda non tedes o voso boleto non dubidedes en mercarllo a algún destes alumnos e alumnas de 4º (dito boleto ten que ter o carimbo do centro educativo).
Estades inda a tempo de buscar a sorte... E de axudar ao alumnado a costearse a súa viaxe de fin de etapa.

O número publicarase nas nosas redes e na páxina web do centro tendo un prazo de dez días para vir recoller a cesta . De non ter aparecido a persoa co boleto premiado volverase sortear.

Moita sorte e bo proveito.