The Best Magic Trick in the World

O alumnado de 3º ESO gozou na xornada do xoves 25 dunha sesión de maxia en inglés da man de Magia en la Manga e a súa función “The Best Magic Trick in the World”.

Dende China ata Escocia, nun percorrido polos mellores trucos de maxia do mundo e coa colaboración do alumnado voluntario, participamos dunha experiencia orixinal e moi divertida. Entre panos que cambiaban de cor, cordas que traspasaban aneis metálicos, taboleiros que debuxaban sós ou espirais hipnotizantes que nos deixaron abraiados, o tempo detívose.

Cando por fin volvemos á realidade, aplaudimos con agradecemento por esta xornada tan “máxica”. Sen dúbida, o nivel do espectáculo (decorado, música...) e o fantástico inglés de Carlos Tomico transmitíronnos ilusión por seguir a aprender a comunicarnos e entender outras linguas e culturas.