Mamma mia!

O pasado xoves, 4 de abril, estreouse, no salón de actos do IES Alexandre Bóveda, o musical MAMMA MIA!, adaptación do coñecido musical baseado nas cancións do grupo sueco ABBA. A el asistiu o alumnado de 3º ESO e parte do de 1º BACH E. O 5 de abril realizaouse un pase para as familias, que encheron o salón de actos. Só un día despois, o 6 de abril, facíanse exactamente 50 anos do triunfo do grupo ABBA, no festival de Eurovisión do ano 1974, coa canción Waterloo

O espectáculo escénico foi escollido polo alumnado de 2º BACH de artes escénicas e musicais do noso centro, como proxecto de fin de curso das materias de artes escénicas e coro e técnica vocal, coordinadas, respectivamente, polas profesoras Beatriz Varandas e Marta Barreiro. Eles e elas foron os responsables do deseño da totalidade do musical (dirección, interpretación, posta en escena, escenografía, tradución de cancións ao galego -cantadas en directo-, coreografías, luces e efectos sonoros, cartelería, fotogrfía, difusión...). Por orde alfabética, participaron: Adrián B., Adrián P., Alba M., Alba P., Alejandro G., Alejandro I., Aline, Claudio, Elena, Ginés, Helena, Izan, Joel, Karol, María, Martina, Mikaela, Sarai, Sofía, Tania e Valeria.

Os nosos parabéns polo gran traballo que se demostrou enriba do escenario! Nós gozámolo a tope como público!!!!

[Poden ver a estrea premendo na seguinte ligazón: Mamma mia!]

Poden ver algúns retallos do musical premendo nas seguintes ligazóns:

Mamma mia!

Alba P70.mp44.15 MB