Traballando as emocións

Ao longo dos meses de febreiro e marzo, o alumnado de 1ºESO e 2ºESO elaborou varios carteis identificando e amosando ao resto da comunidade educativa as emocións básicas.

Este material que se expón no centro forma parte das actuacións que se están a traballar neste curso no IES Alexandre Bóveda dentro do programa Contratos Programa CPInclúe, na modalidade Emocióna-T en todos os grupos da ESO.

Trátase dunha actuación necesaria, para poñer en valor a importancia e repercusión das aprendizaxes non cognitivas (emocionais) para o benestar e o progreso social, coa vontade de optimizar a calidade educativa como un sinal permanente nos contextos escolares.

Traballamos diversos ámbitos da competencia emocional, (conciencia emocional, autonomía emocional, regulación das emocións propias e alleas…), aproveitando material diverso e realizando dinámicas de grupo.