Coruña científica

O pasado xoves 7 de marzo, o alumnado do itinerario científico de 2º Bacharelato chegamos ás 12:10 á cidade da Coruña. Aínda que tivemos unha viaxe con moita chuvia, o tempo acabou acompañándonos ao longo de todo o día, feito que facilitou o bo aproveitamento da saída.

En primeiro lugar. visitamos o Muncyt, museo de ciencia e tecnoloxía. Unha vez rematada a visita, na que o alumnado participou nun obradoiro de cine e ciencia, saímos para comer no centro da cidade.

Visitamos tamén a exposición Helmut Newton - Fact & Fiction e a continuación a exposición Antonio Palacios. El rumor de la historia. El ruido del tiempo da que é comisario o profesor do centro José Luis Varela, gozando deste xeito dun guía de luxo.

Compartimos así un día estupendo co noso alumnado fóra do ámbito estritamente académico antes de nos meter de cheo no derradeiro trimestre do curso.