Día da Muller

O día 9 de marzo tivemos o pracer de recibir no noso centro a dous traballadores da Fundación Secretariado Gitano en Lugo que traballan coa comunidade xitana; Irene Jiménez Cortiñas é Meidadora Intercultural dende o ano 2003 no dispositivo de Lugo e ten ampla experiencia en casos de mediación intercultural, educación, muller e emprego.

Manuel Requeijo Arnejo é o Coordinador Provincial da Fundación Secretariado en Lugo.

Exposición de Juantxu Rodríguez

Estes días, na planta baixa, o alumnado pode disfrutar dunha exposición fotográfica de Juantxu Rodríguez.

O Entroido 2015

Estes días o noso alumnado aprende sobre o Entroido en Galiza.

Exposición de mapas

O noso alumnado pode disfrutar dunha exposición de mapas nos corredores do EPAPU durante esta última parte do cadrimestre.

Pulo aos clubs de lectura

Concedéronnos 650 euros para a mellora da dotación dos nosos clubs de lectura.

Visita de Iria López Teijeiro

Alumnado do nivel II e de 1º de ESA están a traballar nos clubs de lectura co libro Niña de Cristal da autora galega Iria López Teijeiro. A escritora virá falar do seu libro o próximo 11 de febreiro e o noso alumnado mostraralle o traballo sobre o xogo da oca e a súa novela que están a realizar durante o presente curso escolar.