RECURSOS PARA A CASA

DEIXÁMOSVOS UNHA INICIATIVA DA ASOCIACIÓN GALEGA DO LIBRO INFANTIL E XUVENIL CON MOITOS RECURSOS, INFORMACIÓN, CONCURSOS.

GALIX ( pincha enriba)

CONTO PARA O DESCONFINAMENTO "Oso Goloso"

Xa se achega o momento no que poderemos saír un ratiño con papá ou mamá para dar un paseo e xogar un pouco pola rúa.

Por iso, deixámosvos este conto "Oso goloso" (PINCHA AQUÍ), que explica moi ben todo o que temos que facer para prepararnos emocionalmente para esta nova situación. É igual de importante saír á rúa que anticipar esa saída, para que saibamos que é o que temos que facer, as normas que deberemos seguir durante estas saídas e tamén poder falar das emocións que este cambio nos provoca.

Este conto está elaborado por Carmen Esteban, psicóloga infantil valenciana (www.mipsicologainfantil.es)

Esperamos que vos guste moito e que sexa de gran utilidade.

Podedes consultar tamén un artigo moi interesante de UNICEF que pode dar resposta algunha das vosas preocupacións no seguinte enderezo:

A POESÍA QUE SENTIMOS

EEI SAN ROQUE – curso 2018-19

Queridas familias:

Os centros educativos  que formamos a  Microrrede da Mariña das bibliotecas escolares PLAMBE (www.microrredeamarina.blogspot.com) un ano máis queremos propoñervos unha actividade co gaio das Letras Galegas baixo o titulo “ A POESÍA QUE SENTIMOS”. Ademais dos obxectivos de expresión escrita, plástica e creatividade queremos contribuír a dar visibilidade ao papel que desempeña a POESÍA como xeito de expresión dos  nosos sentimentos, como educación emocional e como medio ou recurso para empatizar coa realidade que nos rodea.

Dende o centro solicitamos a vosa colaboración para elaborar un traballo plástico e literario, nesta ocasión un marcapáxinas a partirdunha estrofa, que fai referencia a algúns dos cinco sentidos,  creada polas  vosas fillas e fillos coa axuda das titoras :

BOLBORETA QUE VOAS

LUCINDO CORES FERMOSAS,

E NO CEO O ARCO DA VELLA

ANUNCIANDO A PRIMAVERA.

Podedes decorar ese marcapáxinas cos materiais e técnicas que máis vos gusten (materiais de refugallo, cartóns, teas, pinturas de todo tipo, plastilina,...), nunha das caras debe aparecer escrita a estrofa, que será diferente para cada aula. Somos coñecedores da vosa creatividade e da das nenas e nenos e valoramos moito a vosa participación.

Recordade que está actividade ten carácter COLABORATIVO: entre centros da Microrrede, entre as familias e a escola e entre os membros das familias.

Os traballos serán expostos na entrada do colexio dende o día 23 ata o 30 de maio. Exposición que podedes visitar na primeira e na última sesión de cada día e os luns e mércores de 16 a 17 horas. Polo que, o prazo de entrega do marcapáxinas a cada titora será antes do día 23 de maio de 2019.

Posteriormente todos os traballos da Microrrede estarán expostos ao público na Sala de Usos Múltiples e de Exposicións da Biblioteca do Concello de Viveiro entre o 4 e o 7 de xuño de 2019.

Esperamos as vosas creacións!

Equipo de Dinamización da Biblioteca

Equipo de dinamización da lingua galega

ACTIVIDADE COLABORATIVA - A POESÍA QUE SENTIMOS

EEI SAN ROQUE – curso 2018-19

Queridas familias:

BOLBORETA QUE VOAS

LUCINDO CORES FERMOSAS,

E NO CEO O ARCO DA VELLA

ANUNCIANDO A PRIMAVERA.

Esperamos as vosas creacións!

Equipo de Dinamización da Biblioteca

Equipo de dinamización da lingua galega

A BIBLIOTECA DE LIBRÍN

A NOSA BIBLIOTECA ABRE AS SUAS PORTAS O VINDEIRO LUNS DÍA 1 DE OUTUBRO. LIBRÍN ESTÁ MOI CONTENTO DE RECIBIR AS NENAS, NENOS E FAMILIAS, E  TAMÉN DE QUE PODAN LEVAR OS SEUS LIBROS AS CASAS.

DENTRO DE MOI POUCO TEMPO  ESTARÁN EN MARCHA  OS CONTOS QUE VAN E VEÑEN, AS MOCHILAS VIAXEIRAS, ESCOITAMOS COMO LES, ...E MOITAS OUTRAS ACTIVIDADES QUE  SABEMOS QUE SON DO VOSO AGRADO.

OS IMPRESOS PARA SOLICITAR ESAS DÚAS ÚLTIMAS  ACTIVIDADES PODEDES DECARGALO DENDE AQUI.

Os nosos blogs

Artigos recentes