A POESÍA QUE SENTIMOS

EEI SAN ROQUE – curso 2018-19

Queridas familias:

Os centros educativos  que formamos a  Microrrede da Mariña das bibliotecas escolares PLAMBE (www.microrredeamarina.blogspot.com) un ano máis queremos propoñervos unha actividade co gaio das Letras Galegas baixo o titulo “ A POESÍA QUE SENTIMOS”. Ademais dos obxectivos de expresión escrita, plástica e creatividade queremos contribuír a dar visibilidade ao papel que desempeña a POESÍA como xeito de expresión dos  nosos sentimentos, como educación emocional e como medio ou recurso para empatizar coa realidade que nos rodea.

Dende o centro solicitamos a vosa colaboración para elaborar un traballo plástico e literario, nesta ocasión un marcapáxinas a partirdunha estrofa, que fai referencia a algúns dos cinco sentidos,  creada polas  vosas fillas e fillos coa axuda das titoras :

BOLBORETA QUE VOAS

LUCINDO CORES FERMOSAS,

E NO CEO O ARCO DA VELLA

ANUNCIANDO A PRIMAVERA.

Podedes decorar ese marcapáxinas cos materiais e técnicas que máis vos gusten (materiais de refugallo, cartóns, teas, pinturas de todo tipo, plastilina,...), nunha das caras debe aparecer escrita a estrofa, que será diferente para cada aula. Somos coñecedores da vosa creatividade e da das nenas e nenos e valoramos moito a vosa participación.

Recordade que está actividade ten carácter COLABORATIVO: entre centros da Microrrede, entre as familias e a escola e entre os membros das familias.

Os traballos serán expostos na entrada do colexio dende o día 23 ata o 30 de maio. Exposición que podedes visitar na primeira e na última sesión de cada día e os luns e mércores de 16 a 17 horas. Polo que, o prazo de entrega do marcapáxinas a cada titora será antes do día 23 de maio de 2019.

Posteriormente todos os traballos da Microrrede estarán expostos ao público na Sala de Usos Múltiples e de Exposicións da Biblioteca do Concello de Viveiro entre o 4 e o 7 de xuño de 2019.

Esperamos as vosas creacións!

Equipo de Dinamización da Biblioteca

Equipo de dinamización da lingua galega

Os nosos blogs

Artigos recentes