Proceso de admisión 2024-2025

VACANTES PARA O PRÓXIMO CURSO 24/25: 1 VACANTE PARA 4º CURSO DE EDUCACIÓN INFANTIL

CANDO? Presentación de solicitudes: do 1 ao 20 de marzo.

COMO realizar a solicitude? Varias formas:

1. A través da Sede Electrónica, accedendo a través da aplicación “admisiónalumnado”.

Para presentar a solicitude, deberá acceder a admisionalumnado con usuario de Chave365 ou certificado dixital, para elo, deberá premer na icona ver que se atopa arriba á dereita . E posteriormente, seleccionar a opción de menú “Solicitudes-Admisión-Crear”, cubrir os datos que piden e “Confirmar solicitude” e posteriormente “Firmar e presentar en Sede Electrónica”.

2. De xeito presencial na EEI Rúa Aragón. Para a entrega presencial da solicitude e documentación, será necesario CONCERTAR CITA PREVIA a través do correo electrónico (eei.rua.aragon@edu.xunta.gal) ou no teléfono 986 374 278.

Xunto coa solicitude (ANEXO II: código de procedemento ED550B) deberá presentarse:

- Fotocopia do DNI do alumno/a ou fotocopia do libro de familia ou outro documento acreditativo da idade do mesmo/a.

A documentación que se presente deberá ser orixinal máis fotocopia, a cotexar polo centro educativo.

INFORMACIÓN IMPORTANTE

• Cada alumno/a só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar.

• O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

• O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión (antes do 28 de febreiro).

• A solicitude terá que estar asinada por calquera das/os titulares da patria potestade ou representantes legais. No caso de separación ou divorcio será necesaria a sinatura de ambas/os proxenitoras/es, agás que a patria potestade estea atribuída, con carácter exclusivo, a un deles. En ambos casos, será necesario presentar, xunto coa solicitude de admisión, a resolución xudicial correspondente para o seu cotexo polo centro educativo. No suposto de alumnado afectado por situación de violencia de xénero non será exixible o previsto no parágrafo anterior.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS FEBREIRO 2024

Xornada de portas abertas