Proceso de admisión de novo alumnado curso 2017-2018

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO DE NOVO INGRESO PARA O CURSO 2017-2018

1) DOCUMENTACIÓN A ENTREGAR

• Anexo II : o formulario normalizado (ED550B) será facilitado gratuitamente na sede do C.R.A. preto do Concello de Bergondo ou en calquera das escolas do C.R.A. e tamén estará dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación «admisionalumnado» (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) e na páxina web da consellería competente en materia de educación.

• As solicitudes de admisión, presentaranse mediante o formulario normalizado a través da aplicación de xestión do proceso «admisionalumnado»                 https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado

• Tamén se poderán presentar de forma presencial no centro docente indicado como primeira opción.

Cada solicitante presentará unha única solicitude. A solicitude entregarase no centro que se solicite en primeiro lugar.

Asinado polo pai e pola nai ou polos titores legais. No caso de separación ou divorcio, será necesaria a sinatura de ambos proxenitores, agás que a patria potestade estea atribuída a un deles. En ambos casos, será necesario presentar a resolución xudicial correspondente.

• DNI ou libro de familia, para acreditar a data de nacemento. Certificado de escolarización, en casos de traslado de centro.

• DNI dos pais ou titores legais.

• Se os pais optan a unha praza para alumnado con n.e.a.e. achegarán a documentación pertinente.

TODA A DOCUMENTACIÓN DEBERÁ SER ORIXINAL OU COPIA COTEXADA

2) PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

1 DE MARZO ao 20 DE MARZO (ambos inclusive) na SEDE do C.R.A. (preto da Casa do Concello, xunto a Servicios Sociais) en horario de Secretaría.

De LUNS a XOVES de 11:15 a 12:00

VENRES de 10:15 a 14:00

Teléfono de información : 981 79 18 96 (en horario de Secretaría)

LEXISLACIÓN

Orde do 12 de marzo de 2013

Orde do 25 de xaneiro de 2017

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA PARA O CURSO 16-17

Dende a Secretaría do C.R.A. de Bergondo, lembrámoslles que o prazo de formalización de matrícula do seu fillo/a é do 20 ao 30 de xuño, polo que deberá pasar pola sede do centro (preto da Casa do Concello) para levala a cabo.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2016-2017

PRAZO: do 20 ao 30 de xuño

Documentación a presentar:

• Documento de formalización de matrícula (Anexo III-1) (Enviado por correo desde o centro)

• Cuestionario para as familias sobre a lingua materna (Enviado por correo desde o centro)

• Cuestionario de recollida de datos para o programa informático (Enviado por correo desde o centro)

• Certificado médico

• Fotocopia da tarxeta de asistencia sanitaria

• Volante de empadroamento (se non se presentou previamente)

• Dúas fotos do/a neno/a (tamaño carnet)

No suposto de estar admitidos/as e non formalizar a matrícula no prazo establecido, entenderase que renuncia á praza escolar no C.R.A. de Bergondo.

HORARIO DE SECRETARÍA PARA FORMALIZAR A MATRÍCULA:

-Pola mañá : de 9 a 13h. (*)

(*)Agás os días 23 e 29 de xuño que por motivo de reunións de claustro, será de 9 a 12 h.

-Pola tarde : o martes 21 de xuño de 16 a 18 h.

REUNIÓN DE NAIS/PAIS O DÍA 29-6-2016 ÁS 20:00 h.

Promovida pola Escola de nais e pais do Consello Escolar Municipal do Concello de Bergondo, e con motivo da incorporación dos/as vosos/as fillos/as á escola o vindeiro mes de setembro, convidámosvos á REUNIÓN que terá lugar o 29 de xuño, ás 20:00 h. na Biblioteca do Edificio Multiusos de A Senra.

Admisión de alumnado para o curso 2016-2017

Finalizado o prazo de presentación de solicitudes de admisión de alumnado para o vindeiro curso 2016-2017, comunícase que

TODAS AS SOLICITUDES RESULTARON ADMITIDAS

A formalización da MATRÍCULA realizarase do

20 ao 30 de xuño

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO DE NOVO INGRESO PARA O CURSO 2016-2017

1) DOCUMENTACIÓN A ENTREGAR

• ANEXO II. Podedes recollelo na sede do C.R.A. preto do Concello de Bergondo, nas escolas, ou descargalo NESTE ENLACE.

Asinado polo pai, nai ou titores legais. No caso de separación ou divorcio, será necesaria a sinatura de ambos proxenitores, agás que a patria potestade estea atribuída a un deles. En ambos casos, será necesario presentar a resolución xudicial correspondente.

2) O prazo de presentación de solicitudes é do :

1 DE MARZO ao 29 DE MARZO (ambos inclusive) Na SEDE do C.R.A. (preto da Casa do Concello, xunto a Servicios Sociais) en horario de Secretaría.

De LUNS a XOVES de 11:15 a 12:45

VENRES de 9 a 12

Lembrade que do 21 ao 28 de marzo o centro permanecerá pechado por vacacións de Semana Santa.

Acceso ao díptico do Proxecto Educativo de Centro

A visita dos Reis Magos

Os Reis Magos visitaron as escolas do C.R.A. e deixaron agasallos para as aulas.

Foi unha xornada moi emocionante e agradecémoslle ao concello de Bergondo que a fixera posible.

Se queredes ver o percorrido dos Reis polas escolas, premede na seguinte imaxe :

Non deixedes de pasar polos blogues para ver más imaxes desta fermosa xornada. Tedes os enlaces na parte lateral dereita desta páxina.

A visita do Pandigueiro

O Pandigueiro visitou as escolas, falounos do Courel e da importancia de coidar os nosos bosques.

Veredes máis fotos da súa visita se premedes na imaxe :

Lembrade visitar os blogues do C.R.A. para ver o seu percorrido polas escolas.

Enlace á enquisa de convivencia

Estimadas familias, para cubrir as enquisas de convivencia podedes acceder premendo na imaxe :

AVISO :

Ampliouse o prazo ata o 8 de decembro.