Cursos anteriores

Etnografía

Álbum: Sen categoría -> Exposición Fotografía Etnográfica

Obradoiro de Autorretratos Estilo Andy Warhol

Así de chulos quedaron os autorretratos que fixo o alumnado da ESO no mes de xuño do 2012  baixo a dirección de Laura Cereijido profesora de Francés.

Se queredes descargar a imaxe premede co botón dereito  AQUÍ e seleccionade gardar ligazón como ...

Samaín 2011

carruselcarrusel 1º ESOcincenta 3º ESOcincenta 3º ESOEpi e BlassEpi e Blasspantasmaspantasmas

A FUNDACIÓN OSO PARDO

O pasado día 29 de maio fixemos unha visita a Piornedo cos membros da brigada da Fundación Oso Pardo onde coñecemos da súa man a importancia de coidar o tesouro que temos na nosa zona: a flora e a fauna tan valiosa que aquí habita.

PIORNEDO

O pasado 24 de Maio fomos todos os alumnos/as de Infantil e Primaria a Piornedo a aprender sobre a orientación facendo unhas carreiras en compaña dos compañeiros dos coles de San Román e Doiras. Tamén recollemos os premios de postais de Nadal da Asociación Teixeiro.

O BLOG DE BARCELONA

A mellor forma de explicar como foi a viaxe de Barcelona é facendo que os propios nenos e nenas nos amosen as súas experiencias en Barcelona. Para iso fixemos un blog no que podedes enterarvos mellor de como foi lendo as súas opinións. Aquí o tedes.

AS ESCOLAS VIAXEIRAS

O vindeiro día 10 viaxaremos cara a Murcia para desfrutar das actividades das Escolas Viaxeiras.

Compartiremos experiencias con outros tres centros:

- CPI. Uxío Novoneira de Pedrafita do Cebreiro

-CEIP San Miguel de Navalagamella ( Madrid)

- CEIP Virgen de Fátima de Jódar ( Jaén)

Estamos desexando marchar e comezar a aventura.

Clica aquí e poderás ver o programa de actividades

Ademais tamén lle podedes botar un vistazo ó Centro de alto rendemento Infanta Cristina onde estaremos aloxados

Ao chegarmos alí temos que facer unha presentación. Así é como nos queremos dar a coñecer

Os nosos compañeiros de Madrid tamén fixeron unha presentación. Botádelle unha ollada

Para poder enseñarvos o ben que o pasamos creamos un blog onde vos amosaremos as nosas experiencias. Clicade aquí

Á volta temos que entregar unha memoria coas actividades que alí fixemos. Se queredes velas premede aquí e poderedes velas

ENTROIDO

Este Entroido celebramos a festa cantando cun karaoke e queimando un meco.

Se queredes ver máis fotos clicade aquí

Nadal 2010

Coma todos os anos por estas datas o CPI celebra o Nadal de distintas formas:

Cunha axeitada decoración

Unha chea de refráns e ditos referentes ao nadal:

Visitounos "César o Home Orquestra"

A inicios do curso 2010-2011 e para que comezaramos co moitas ganas recibimos a "César, o Home Orquestra" que nos fixo pasar un bo rato e gozar coas súas cancións.

Se queredes ver máis fotos clicade aquí

O Camiño de Santiago

Para celebrar o fin de curso 2009-2010 pensamos que non había mellor  forma  de facelo que ir de excursión ata Santiago facendo o Camiño. Foi unha boa experiencia na que experiementamos cales son as sensacións que un ten cando chega á catedral despois de camiñar un bo rato. Para descansar e relaxarnos rematamos o día nas praias de Noia.

Máis fotos aquí

Samaín 2010

O día 29 de outubro celebramos no CPI o SAMAÍN, unha festa que xa celebraban os pobos celtas.O evento foi organizado polo dinámico equipo de normalización lingüística e nel participaron con entusiasmo alumnos/as e profesores/as.

A continuación un pequeno reportaxe fotográfico como resumo do acontecido. Premede co rato se queredes ver as fotos en tamaño grande.

O centro foi engalanado coma se merece para tal ocasión.

Ademais houbo un concurso de cabazas "tuneadas" con grandes dosis de talento e imaxinción. Uns/unhas artistas.

Todos os traballos presentados ao concurso de relatos de medo tiñan unha mais que contrastada calidade literaria.

Para rematar todos os asistentes degustamos un magosto elaborado coa mellor materia prima: as excelentes castañas da zona.

Ao rematar procedeuse á entrega de galardóns dos concursos.  En "cabaza tuneadas" os premiados foron elixidos por votación popular e no concurso de relatos por un prestixioso xurado.