Equipo directivo

Eleccións dos representantes de nais e pais ao Consello Escolar

No ficheiro adxunto publícase unha nota informativa sobre as eleccións dos representantes de nais e pais ao Consello Escolar.

Información sobre a renovación parcial dos membros do Consello Escolar

Publícase unha nota informativa sobre a renovación parcial dos membros do Consello Escolar.

Nota informativa covid

Achégase nota informativa sobre a situación COVID no centro.

CIRCULAR INFORMATIVA SOBRE O USO DE TELÉFONOS MÓBILES

Circular informativa sobre o uso dos teléfonos móbiles no centro.

Circular informativa votacións consello escolar sector pais/nais

No ficheiro adxunto poden consultar a circular informativa sobre as votacións para a renovación do consello escolar do sector de pais/nais

Calendario dos exames de ESO de setembro de 2021

No ficheiro adxunto publícase o calendario dos exames de ESO de setembro de 2021.

Distribución de máscaras ao alumnado de primaria e de ESO

Publícanse as instrucións e a orde que regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado de primaria e de ESO.

Acordo Consello da Xunta familiares convivintes colaboradores do comedor

Publícase o acordo do Consello da Xunta polo que os familiares convivintes co alumnado poden realizar tarefas de colaboración no comedor escolar.