Tecnoloxía

DEPARTAMENTO

No curso académico 2023/2024 o Departamento de Tecnoloxía  está formado polas seguinte profesoras:

Covadonga Isabel Alonso Castro - Xefa de Departamento

María Jesús Méndez Paleo

Imparte as materias seguintes:

Tecnoloxía e Dixitalización 1º ESO/2º ESO- Covadonga Isabel Alonso Castro e María Jesús Méndez Paleo

Educación Dixital 3º ESO- Covadonga Isabel Alonso Castro

Dixitalización 4º ESO- Covadonga Isabel Alonso Castro

Tecnoloxía 4º ESO- Covadonta Isabel Alonso Castro

Intelixencia Artificial- María Jesús Méndez paleo

Barco pirata

O pasado 17 de febreiro tdo o alumnado e profesorado do CPI As Reovltas festexou o Entroido. Para pocer levar de paseo ao noso meco, o alumnado de tecnoloxía de 4º ESO deseñou e logo construíu un barco pirata. O traballo foi moito pero o resultado foi espectacular.

Aquí queda unha foto pero premendo sobre ela podedes ver máis.

Perinola

O primeriro proxecto que fixo o alumnado de Tecnoloxía e Dixitalización de 1º ESO foi unha perinola.

Para que xire sin parar moito tempo, ademais de ter forza e boa técnica cos dedos ao poñela en marcha, é preciso que estea ben feita, que sexa simétrica para que estea equilibrada, que o eixe estea xusto no centro e que a punta do exise sobre o que ten que xirar sexa afiada para non freala. Despois o que queda é decolrala con diferentes cores.

Aquí tes un exemplo do resultado.

Si queres ver as perinolas de todo o alumnado preme sobre a foto ou nesta ligazón.