Saltar navegación.

DÍA NON LECTIVO

Co motivo de ser festivo local o martes 19 de marzo non teremos clase

O Piano de Maria Jaëll

"O Piano de Marie Jaël" trátase dun fermoso proxecto levado a cabo polo CMUS Xan Viaño de Ferrol e o CMUS da Coruña, onde alumnado de piano vai interpretar conxuntamente a música da compositora Marie Jaëll. A través da música, pintura e poesía de mulleres, renderémoslle homenaxe a esta gran compositora. Os recitais serán o luns 18 de marzo no CMUS da Coruña e o xoves 21 de marzo no CMUS Xan Viaño de Ferrol. Entrada libre ata completar aforo. Proxecto enmarcado dentro do Plan Proxecta + Donas de si.

Recital de Guitarra de Xosé Antonio Rodríguez

O próximo 22 de marzo recibiremos ao guitarrista Xosé Antonio Rodríguez que nos ofrecerá un recital con obras de Agustín Barrios, Francisco Tárrega e Miguel Llobet. Entrada libre ata completar aforo.

Audición de alumnado de arpa

O luns 18 de marzo ás 17:00 h. terá lugar unha nova audición do alumnado de arpa do conservatorio. Entrada libre ata completar aforo.

Curso de Organoloxía do Acordeón

Curso de Organoloxía do Acordeón impartido polo luthier, Javier Alberdi o 24 e 25 de maio do 2024.
Descubre os segredos detrás da maxia musical do acordeón no noso Curso de Organoloxía.
Sumérxete no fascinante proceso de construcción, explora as complexidades das suas partes mecánicas e descubre a orixe das suas ricas sonoridades.
Unha experiencia única para grandes e pequenos entusiastas deste instrumento.
Únete a nós e profundiza no mundo sonoro do acordeón. Máis información en: cmus.xanviano@edu.xunta.gal
Curso organizado polo Departamento de Música Tradicional.

XX Certame de Creación Musical

O departamento de Composición e o EDLG do Conservatorio Profesional de Música Xan Viaño de Ferrol convocan o XX Certame de Creación Musical, que nesta edición terá como finalidade a creación dunha composición para voz/ces con ou sen e instrumento/s acompañante/s.
- As composicións deberán ser de estilo libre, orixinais e inéditas.
- A duración da peza non debe exceder os 5 minutos.
- O texto seleccionado deberá ser en galego.
- A composición pode realizarse colaborativamente entre dous autores ou autoras.
As persoas participantes poderán revisar as súas obras coas profesoras da especialidade de Fundamentos de Composición antes de envialas, solicitando a súa atención en horario de titoría/reforzo ou por escrito en conserxería ou a través do enderezo: composicion.cmus.xanviano@edu.xunta.gal
As obras terán que ser entregadas por correo electrónico ao mesmo enderezo: composicion.cmus.xanviano@edu.xunta.gal O asunto do correo indicará o seguinte: XX Certame Xan Viaño de Creación Musical. O prazo de presentación das obras rematará o día 1 de abril de 2024 as 12pm.

GUÍA DO ALUMNADO 23-24

Queda a disposición de todas as familias e alumnado a "Guía do Alumnado - 23-24", documento que resume os aspectos máis relevantes do Centro e que poden ser do voso interese.

Podédelo descargar pinchando na imaxe de abaixo e quedará a vosa disposición na sección de "Alumnado" do bloque da esquerda desta web.

p.23.10.04 - m.23.10.10

Querida Dora, estarás presente sempre na nosa lembranza!

O CMUS Xan Viaño súmase ao pesar polo falecemento de Dorothé Schubarth, a musicóloga e compositora suíza que dá nome a unha das aulas do noso centro.

A esta buscadora de tesouros musicais gardados na memoria, cando os cantos tradicionais aínda se transmitían nas casas e nas aldeas de xeración en xeración, debémoslle o traballo de gravación, análise, clasificación e estudo, en colaboración co profesor Antón Santamarina, dunha ampla colección de música tradicional galega publicada en sete volumes como Cancioneiro popular galego.

No acto de celebración das Letras Galegas no mes de maio do ano 2017 tivemos a honra de contar con Dora no Xan Viaño, pois acudiu ao noso centro a presentar o seu libro Os cantos do mar.

Achegamos ligazón á web culturagalega.org para quen teña interese en coñecer mellor a súa historia.

Asociacións escolares

O camiño da Asociación Multilateral Ars Europa chega ao seu fin, mais o traballo destes dous anos debe perdurar no recordo e servir de exemplo para experiencias futuras. A continuación: un listado de enlaces aos produtos elaborados.

El camino de la Asociación Multilateral Ars Europa llega a su fin, pero el trabajo de estos dos años debe perdurar en el recuerdo y servir de ejemplo para experiencias futuras. A continuación: un listado de enlaces a los productos elaborados.

The story of Ars Europe Multilateral Partnership comes to an end, but the work of these two years must endure in the memory and set an example for future experiences. Following: a list of links to products.

Project blog: