Saltar navegación.

Reunión sobre o Bacharelato de Artes Escénicas

01/03/2024 08:34
06/03/2024 08:34

Ven probar os instrumentos do Conservatorio!

Ven probar os instrumentos do Conservatorio!  Apúntate nestas xornadas para descubrir e probar os diferentes instrumentos musicais!

Actividade gratuíta dirixida a nenos e nenas de 7 a 14 anos. Inscricións ata o 23 de febreiro no mail: vicedireccion.cmus.xanviano@edu.xunta.gal

Esperámosvos!!

Datas das xornadas:

1. Luns 26 de febreiro: Instrumentos Vento Madeira: Clarinete, Óboe, Saxofón, Frauta Travesa e Fagot

2. Mércores 28 de febreiro ás 19:00 h: Instrumentos de Vento Metal: Trombón, Trompa e Tuba

3. Luns 4 de marzo ás 19:00 h: Acordeón, Gaita, Guitarra, Arpa, Percusión e Piano

4. Mércores 6 de marzo ás 19:00 h: Instrumentos de Corda Fretada: Violín, Viola, Violoncello e Contrabaixo

Concerto de Saxofón no Xan Viaño

O xoves 29 de febreiro ás 19:00 h terá lugar no noso auditorio, o concerto de Xurxo Morales Varela (Saxofón) e Miguel Ángel Fernandez Vega (Piano). Entrada libre ata completar aforo.

Audición de Viola

Audición de Viola o próximo venres 1 de marzo ás 16:30 h, na que participará alumnado dos docentes José Folgueiras e Inés Picado, acompañado pola pianista Elena González.

GUÍA DO ALUMNADO 23-24

Queda a disposición de todas as familias e alumnado a "Guía do Alumnado - 23-24", documento que resume os aspectos máis relevantes do Centro e que poden ser do voso interese.

Podédelo descargar pinchando na imaxe de abaixo e quedará a vosa disposición na sección de "Alumnado" do bloque da esquerda desta web.

p.23.10.04 - m.23.10.10

Querida Dora, estarás presente sempre na nosa lembranza!

O CMUS Xan Viaño súmase ao pesar polo falecemento de Dorothé Schubarth, a musicóloga e compositora suíza que dá nome a unha das aulas do noso centro.

A esta buscadora de tesouros musicais gardados na memoria, cando os cantos tradicionais aínda se transmitían nas casas e nas aldeas de xeración en xeración, debémoslle o traballo de gravación, análise, clasificación e estudo, en colaboración co profesor Antón Santamarina, dunha ampla colección de música tradicional galega publicada en sete volumes como Cancioneiro popular galego.

No acto de celebración das Letras Galegas no mes de maio do ano 2017 tivemos a honra de contar con Dora no Xan Viaño, pois acudiu ao noso centro a presentar o seu libro Os cantos do mar.

Achegamos ligazón á web culturagalega.org para quen teña interese en coñecer mellor a súa historia.

Asociacións escolares

O camiño da Asociación Multilateral Ars Europa chega ao seu fin, mais o traballo destes dous anos debe perdurar no recordo e servir de exemplo para experiencias futuras. A continuación: un listado de enlaces aos produtos elaborados.

El camino de la Asociación Multilateral Ars Europa llega a su fin, pero el trabajo de estos dos años debe perdurar en el recuerdo y servir de ejemplo para experiencias futuras. A continuación: un listado de enlaces a los productos elaborados.

The story of Ars Europe Multilateral Partnership comes to an end, but the work of these two years must endure in the memory and set an example for future experiences. Following: a list of links to products.

Project blog: