Benvida

Benvidos ao novo sitio do Conservatorio Profesional de Música Xan Viaño de Ferrol!

Aquí atoparedes información sobre os estudos e actividades musicais que se desenvolven ao longo do curso neste Conservatorio.

Un saúdo.

O equipo directivo

Tamén estamos en facebook:

ÚLTIMAS NOVIDADES DE INTERESE

Utilizaremos este espazo para destacar aquelas novidades que acontezan no noso Centro e que poidan ser do interese dos diferentes membros da súa Comunidade Educativa.

TITORÍAS - CURSO 2017-18

Dentro do menú "Alumnado" da dereita , tedes un submenú titulado "Titorías", onde podedes consultar as horas de atención ás familias e alumnado (Titorías) dos docentes do noso Centro; máis abaixo poñémosvos un link a este apartado.

Recordámosvos que é aconsellable que solicitedes as titorías con antelación suficiente.

TITORÍAS

p.17.10.08

GUIA DO ALUMNADO DE NOVA

INCORPORACIÓN

No menú da dereita "Alumnado", teredes a vosa disposición a Guía do Alumnado de nova incorporación no que poderedes consultar diferentes aspectos do funcionamento do Centro.

Tamén poñémosvos un link directo a este apartado.

Guía do Alumando de nova incorporación

p.17.10.08

Asociacións escolares

O camiño da Asociación Multilateral Ars Europa chega ao seu fin, mais o traballo destes dous anos debe perdurar no recordo e servir de exemplo para experiencias futuras. A continuación: un listado de enlaces aos produtos elaborados.

El camino de la Asociación Multilateral Ars Europa llega a su fin, pero el trabajo de estos dos años debe perdurar en el recuerdo y servir de ejemplo para experiencias futuras. A continuación: un listado de enlaces a los productos elaborados.

The story of Ars Europe Multilateral Partnership comes to an end, but the work of these two years must endure in the memory and set an example for future experiences. Following: a list of links to products.

Project blog:

Web compatible co navegador Mozilla Firefox