Benvida

Benvidos ao novo sitio do Conservatorio Profesional de Música Xan Viaño de Ferrol!

Aquí atoparedes información sobre os estudos e actividades musicais que se desenvolven ao longo do curso neste Conservatorio.

Un saúdo.

O equipo directivo

Tamén estamos en facebook:

ÚLTIMAS NOVIDADES DE INTERESE

Utilizaremos este espazo para destacar aquelas novidades que acontezan no noso Centro e que poidan ser do interese dos diferentes membros da súa Comunidade Educativa.

TITORÍAS 2019-20

Xa están expostas no taboleiro do Centro e nesta web (Alumnado>Titorías) as Titorías dos/as docentes do noso Centro.

Para unha boa coordinación, pregase ás familias que se soliciten con tempo suficente.

p.19.10.18 - m.19.10.23

CALENDARIO BÁSICO DE ACTIVIDADES 2019-20

Pinchando na imaxe de abaixo, podedes consultar a organización do curso: avaliacións, festivos, reunións informativas...

Recordade que son datas orientativas que poden estar suxeitas a posibles variacións debidas a diferentes causas de forza maior

p.19.10.23

REVISTA DO

CONSERVATORIO:

FALAMUS 2018-19

A imaxe de abaixo é a portada da Revista Falamus correspondente ao curso 2018-19.

Pinchando sobre a imaxe poderedes descargala e consultala.

Esperamos que vos guste.

p.19.07.03

Asociacións escolares

O camiño da Asociación Multilateral Ars Europa chega ao seu fin, mais o traballo destes dous anos debe perdurar no recordo e servir de exemplo para experiencias futuras. A continuación: un listado de enlaces aos produtos elaborados.

El camino de la Asociación Multilateral Ars Europa llega a su fin, pero el trabajo de estos dos años debe perdurar en el recuerdo y servir de ejemplo para experiencias futuras. A continuación: un listado de enlaces a los productos elaborados.

The story of Ars Europe Multilateral Partnership comes to an end, but the work of these two years must endure in the memory and set an example for future experiences. Following: a list of links to products.

Project blog:

Web compatible co navegador Mozilla Firefox