Benvida

Benvidos ao novo sitio do Conservatorio Profesional de Música Xan Viaño de Ferrol!

Aquí atoparedes información sobre os estudos e actividades musicais que se desenvolven ao longo do curso neste Conservatorio.

Un saúdo.

O equipo directivo

Tamén estamos en facebook:

ÚLTIMAS NOVIDADES DE INTERESE

Utilizaremos este espazo para destacar aquelas novidades que acontezan no noso Centro e que poidan ser do interese dos diferentes membros da súa Comunidade Educativa.

CUALIFICACIÓNS DO I TRIMESTRE

A partir das 17:00 h. do mércores 19 de Decembro de 2018, as familias ou alumnado maior de idade poderán consultar en Centros Net (podedes pinchar neste link ou na opción que aparece no menú da columna da dereita desta web que pon Acceso CENTROSNET) as cualificacións do I Trimestre.

Asemade, pinchando en Instruccións acceso cualificacións (podédelo ver na columna dereita desta web) abrirase unha páxina nova para tratar de solventar aquelas dúbidas que poidan xurdir así como as diferentes opcións que aparecen nesa aplicación.

Calqueira dúbida que teñades, por favor, poñédevos en contacto co Conservatorio a maior brevidade posible.

p.18.12.18

TITORÍAS 2018-19

Premendo no título deste epígrafe, podedes  consultar as Titorías das/os Docentes do Centro e que podedes solicitar na Conserxería.

Prégase que sexan solicitadas con tempo suficiente.

Podédelas consultar no menú "Alumnado" da marxe esquerda da web.

p.19.01.18

REVISTA DO

CONSERVATORIO:

FALAMUS 2017-18

A imaxe de abaixo é a portada da Revista Falamus correspondente ao curso 2017-18.

Pinchando sobre a imaxe poderedes descargala e consultala.

Esperamos que vos guste.

p..18.07.24

GUÍA DO ALUMNADO E DO PROFESORADO

Todo as familias teñen a súa disposición a "Guía do Alumnado - 2018-19" para a súa consulta e información sobre os aspectos máis relevantes do Centro. Podédelo consultar e descargar no menú dereito "Alumnado">"Guía do Alumnado"

De igual xeito, o profesorado ten accesible no menú privado de Profesorado a "Guía do Profesorado -2018-19".

Esperamos que sexa da vosa axuda.

p. 18.09.26

Asociacións escolares

O camiño da Asociación Multilateral Ars Europa chega ao seu fin, mais o traballo destes dous anos debe perdurar no recordo e servir de exemplo para experiencias futuras. A continuación: un listado de enlaces aos produtos elaborados.

El camino de la Asociación Multilateral Ars Europa llega a su fin, pero el trabajo de estos dos años debe perdurar en el recuerdo y servir de ejemplo para experiencias futuras. A continuación: un listado de enlaces a los productos elaborados.

The story of Ars Europe Multilateral Partnership comes to an end, but the work of these two years must endure in the memory and set an example for future experiences. Following: a list of links to products.

Project blog:

Web compatible co navegador Mozilla Firefox