Benvida

Benvidos ao novo sitio do Conservatorio Profesional de Música Xan Viaño de Ferrol!

Aquí atoparedes información sobre os estudos e actividades musicais que se desenvolven ao longo do curso neste Conservatorio.

Un saúdo.

O equipo directivo

Tamén estamos en facebook:

ÚLTIMAS NOVIDADES DE INTERESE

Utilizaremos este espazo para destacar aquelas novidades que acontezan no noso Centro e que poidan ser do interese dos diferentes membros da súa Comunidade Educativa.

REUNIÓN INFORMATIVA SOBRE O BACHARELATO ARTÍSTICO

ATENCIÓN: modificación da hora da Charla por motivos organizativos

O vindeiro Mércores 12 de Febreiro ás 18:00 h. (orixinalmente estaba marcada para outra hora), celebrarase unha charla na Biblioteca José Fontenla Leal do CMUS Xan Viaño a cargo da Xefatura de Estudos, docentes e Orientadora do IES Carballo Calero de Ferrol para destacar aqueles aspectos máis salientables do Bacherelato Artístico que imparten no seu Centro e solventar aquelas dúbidas que sexan necesarias.

Esperámosvos.

m.20.01.28 - p.20.01.28

OBRADOIRO DE CLARINETE

O vindeiro 22 de Xaneiro contaremos ca presenza do mestre Lenin Izaguirre para impartir un obradoiro de Clarinete.

Aquelas/es interesadas/os poden pinchar enriba da imaxe de abaixo ou no título para descargar o tríptico e consultar a información do mesmo.

p.20.01.15

XVIº CERTAME " Xan Viaño" DE CREACION MUSICAL

Os departamentos de Composición e Linguaxe Musical do Conservatorio Profesional de Música Xan Viaño de Ferrol convocan o XVI Certame de Creación Musical, que terá como finalidade a creación dunha composición curta (que en ningún caso exceda os 5 minutos de duración). O certame está aberto a todos os estudantes e profesorado do centro.

O resto de información relevante pode ser consultada no tríptico que se pode descargar pinchando no título ou na imaxe de abaixo.

p. 20.01.15

CONSULTA DE CUALIFICACIÓNS DA

I AVALIACIÓN

A partir das 17:00 h. do vindeiro Mércores 18 de Decembro de 2019, as familias poderán consultar as cualificacións, faltas... do alumnado do noso Centro na web de Centros Net.

Tedes un acceso directo no menú da dereita desta páxina web (Acceso CENTROSNET) e as instruccións necesarias debaixo dese título (Instruccións acceso cualificacións).

Se existe algunha dificultade, dúbidas... póñanse en contacto co Conservatorio

p.19.12.13

I CONCURSO DE PIANO XAN VIAÑO

Os vindeiros 4 e 5 de Abril de 2020 está programado que se celebre o 1º Concurso de piano Xan Viaño, o cal pretende proporcionar aos novos pianistas oportunidades de difundir e compartir o seu traballo así como fomentar e dar a coñecer o repertorio dos compositores galegos.

O Concurso de Piano Xan Viaño está destinado a xoves estudantes de piano de ata 19 anos, cumpridos ata o 31 de decembro de 2020, que non estén cursando a especialidade de Piano en Conservatorios de Ensinanzas Superiores.
Categoría A- ata 10 anos
Categoría B- ata 12 anos
Categoría C- ata 15 anos
Categoría D- ata 19 anos

Para ampliar esta información, podedes descargar o tríptico informativo e de inscripción, pinchando na imaxe de abaixo.

p.19.11.25

TITORÍAS 2019-20

Xa están expostas no taboleiro do Centro e nesta web (Alumnado>Titorías) as Titorías dos/as docentes do noso Centro.

Para unha boa coordinación, pregase ás familias que se soliciten con tempo suficente.

p.19.10.18 - m.19.10.23

CALENDARIO BÁSICO DE ACTIVIDADES 2019-20

Pinchando na imaxe de abaixo, podedes consultar a organización do curso: avaliacións, festivos, reunións informativas...

Recordade que son datas orientativas que poden estar suxeitas a posibles variacións debidas a diferentes causas de forza maior

p.19.10.23

REVISTA DO

CONSERVATORIO:

FALAMUS 2018-19

A imaxe de abaixo é a portada da Revista Falamus correspondente ao curso 2018-19.

Pinchando sobre a imaxe poderedes descargala e consultala.

Esperamos que vos guste.

p.19.07.03

Asociacións escolares

O camiño da Asociación Multilateral Ars Europa chega ao seu fin, mais o traballo destes dous anos debe perdurar no recordo e servir de exemplo para experiencias futuras. A continuación: un listado de enlaces aos produtos elaborados.

El camino de la Asociación Multilateral Ars Europa llega a su fin, pero el trabajo de estos dos años debe perdurar en el recuerdo y servir de ejemplo para experiencias futuras. A continuación: un listado de enlaces a los productos elaborados.

The story of Ars Europe Multilateral Partnership comes to an end, but the work of these two years must endure in the memory and set an example for future experiences. Following: a list of links to products.

Project blog:

Web compatible co navegador Mozilla Firefox