Instagram Facebook

Laboratorio Oficial de Metroloxía Galego e Centro Galego de Innovación da FP Eduardo Barreiros

O pasado 4 de abril visitaron estes dous centros, os alumnso e alumnas do Curso de Especialización de Fabricación Aditiva e do CS de Programación da produción en moldeamento de metais e polímeros. Tamén se uniron os do CS de Deseño en Fabricación Mecánica e os do CS de Deseño e amoblamento.

Estas visitas tiñan como obxectivos :

-Ver aplicacións reais no ámbito da metroloxía industrial, tal e como se comprobou no LOMG onde nos fixeron unha demostración in situ nunha das súas Maquinas Medidoras de Coordenadas.

-Visitar o Centro Galego de Innivación da FP Eduardo Barreiros e coñecer todo o seu equipamento dispoñible para futuros proxectos de colaboración e aprendizaxe no ámbito da Química Industrial, Programación de Sistemas Automáticos, Fabricación Aditiva e Realidade Virtual e Aumentada.

Ambas visitas se fixeron curtas. Terase que volver o ano que ven.

nova | by Dr. Radut