Instagram Facebook

ERASMUS. Profesorado

Visitas de profesorado do CIFP Valentín Paz Andrade a empresas, universidades e centros de formación profesional.

Obxectivos:

• Vías de mellora na formación técnica do persoal
  • Busca de posibibles prácticas no extranxeiro para o alumnado do CIFP.
  • Coñecer outras posibles metodoloxías para a formación

VISITA PROFESIONAL A ALEMAÑA E AUSTRIA:

Profesorado do Departamento de Fabricación mecánica visitando mediante o programa Erasmus centros educativos de formación profesional,  universidades e empresas de AUSTRIA e ALEMAÑA.

Nesta ligazón ao linkedin do CIFP VPA, podemos coñecer máis aspectos destas visitas sobre formación técnica.

VISITA PROFESIONAL A ITALIA:

Profesorado do Departamento de Fabricación mecánica visitando universidades e empresas da parte central de ITALIA .

Nas seguintes fotos vemos ás profesoras Rocío e María José Visitando o Instituto Carducci Volta Pacinotti (Piombino), onde teñen un premio de robótica "Dron submarino". Tamén en Piombino visitaron un taller de reparación e inspección de camións e automóbiles. Nestas visitas tomouse nota de aspectos técnicos que poden ser oportunos incorporar no noso centro e prepararon posibles prácticas do noso alumnado en ditos lugares.