CIFP MANUEL ANTONIO

Avda. de Madrid s/n, 36214 - VIGO

886 120 750 / 886 120 749

cifp.manuel.antonio@edu.xunta.es

Acreditación de competencias profesionais. Listaxes de solicitantes e das persoas que deben emendar a documentación.

Publicación das listaxes de solicitantes aptos para ser baremados, e das persoas que deben enmendar a documentación, no procedemento de Acreditación de competencias profesionais

III Feira de Ensinanzas Artísticas e Profesionais Ponteareas

Coma nas anteriores edicións, este ano participamos na III Feira das Ensinanzas Profesionais e Artísticas que se celebrou, no Pavillón Álvaro Pino de Ponteareas, os días 4 e 5 deste mes de Febreiro.

Esta feira consolídase coma unha oportunidade para coñecer as inmensas alternativas de estud que a formación profesional e artística ofrece.

O alumnado participante nesta actividade foi o da FP básica de Tapizaría e Cortinaxe e FP básica de Cociña e Restauración, que desenvolveron diferentes talleres, obradoiros e demotracións dos traballos e aprendizaxes relacionadas coas súas ensinanzas.

Parabéns ao alumnado participante, e ao seu profesorado, polo traballo que entre todos desenvolvestes con moita profesionalidade!

Fashion Week Madrid. Viaxe Téxtil

Este mes de febreiro o alumnado do ciclo superior de Patronaxe e Moda realizou unha viaxe formativa a Madrid. Visitaron e aprenderon, na afamada Sastrería Serna, o proceso completo na confección das prendas. Toma de medidas, realización de patróns en tela, cortado e montaxe da prenda, planchado, acabamentos... Tamén observaron as impresionantes pezas do Museo del Traje e a tradicional mercería Pontejos. E no Ifema tivo lugar o o MOMAD, Salón Internacional de Moda, Calzado y Accesorios, onde presentaron as súas colecccións máis de 800 marcas, nacionais e internacionais, e viron a pasarela da asociación de moda sostible de España. Alba Conde, Olga Santoni, Viriato, Marga Novas, Chokolat, Montoto, Mouriño, Amapolas Jumba, Belty, Hortensia... Unhas impresionante coleccións e desfiles na Sustainable FashionWeek Madrid! Esperamos repetir a próxima edición!!