CIFP Manuel Antonio

Benvid@s ao CIFP Manuel Antonio

Código centro: 36013448

Avda. de Madrid s/n, 36214 - VIGO (Pontevedra)

cifp.manuel.antonio@edu.xunta.es

Tel.: 886120750  Fax: 886120776

Tríptico Informativo    Vídeo de presentación    Plano do centro

Acreditación de Competencias 2019. Publicación das listaxes de solicitantes e das persoas que deben emendar a documentación

Publicación das listaxes de solicitantes e das persoas que deben emendar a documentación. Data de publicación 20.02.2019.
O prazo para realizar reclamacións e/ou subsanar a documentación é do 21 de febreiro ao 2 de marzo de 2019, ambos os dous incluídos.

II Xornada Emprende 2019

O pasado mércores tivo lugar a II Xornada Emprende, organizada pola Coordinación de Emprendemento do noso centro e que tivo por finalidade achegar ao alumnado experiencias emprendedoras relacionadas coas cinco familias profesionais do CIFP Manuel Antonio.

Entroido 2019

O vindeiro Xoves 28 de febreiro, nas quendas de diurno e vespertino, celebraremos no CIFP Manuel Antonio o noso particular entroido, no que participaremos dun Concurso de Disfraces e de Murgas, e unha degustación de petiscos típicos desta festa. Animamos a todo o alumnado e profesorado do centro a participar desta tradición da cultura popular galega e a sorprendernos coas súas composicións!!!

II Feira das Ensinanzas Profesionais e Artísticas de Ponteareas

Esta semana tivemos a oportunidade de participar na II Feira das Ensinanzas Profesionais e Artísticas que celebra, por segundo ano, o Concello de Ponteareas, e que ten por finalidade dar a coñecer a toda a comunidade educativa o amplo abanico de ensinanzas que a formación profesional ofrece.