Sanidade

Simulacro de emerxencia

O venres 29 de abril de 2016, realizouse un simulacro de emerxencias organizado polo ciclo de Emerxencias sanitarias, coa colaboración do 061, Protección civil e os Bombeiros da Coruña.

Semana da Hixiene Oral 2016

Dende o 4 ao 8 de abril de 2016 celebrouse a "Semana da Hixiene Oral" coa participación dos alumnos dos ciclos de Hixiene Dental dos réximes ordinario e modular.

(Para ampliar, premer sobre cada imaxe)

Participación do CIFP Anxel Casal - Monte Alto no Congreso Innova FP Galicia 2016

Profesorado e alumnado do CIFP Ánxel Casal Monte Alto participou no CONGRESO INNOVA FP GALICIA, que tivo lugar o 24 e 25 de febreiro de 2016, con 3 proxectos de Innovación:

1. Preparación dixital da impresión na confección de moldes e protectores auditivos. CS Audioloxía protésica

2. Inclusión do alumnado con deficiencia auditiva. Acústicas das aulas e acceso a linguaxe oral. C.S. Audioloxía protésica

3. Simulación dun centro de coordinación. CM Emerxencias sanitarias en colaboración co CIFP Politécnico de Lugo

(para ampliar, premer sobre as imaxes)

Xornadas de Audioloxía protésica 2016

9 Feb 2016 19:00

Xornadas Sanidade 2015

O sábado 3 de outubro celebráronse no noso centro as Xornadas de Sanidade 2015. Asistiron 70 profesores/as da familia de Sanidade de toda a comunidade autónoma. Foron inauguradas polo Director Xeral de Educación, FP e Innovación educativa, o Director do CFR da Coruña e a Directora do CIFP Ánxel Casal.

Para ampliar as imaxes, premer sobre cada unha delas.

NOVAS

NOVA PÁXINA WEB

A nova páxina web oficial do centro é www.cifpanxelcasal.gal