Benvido a web do CIFP Ánxel Casal-Monte Alto

Foto aérea do centro

Para ter acceso ao espazo privado ponte en contacto co administrador da web.

Para contactar co Centro: Paseo Marítimo, 47. 15002. A Coruña.

Tfno.: 881960122. E-mail: cifp.anxel.casal@edu.xunta.es

Xeolocalización: coordenadas UTM ED50 (europeas) x=548013.7 y= 4803727.0

Accede ao CIFP dende o móbil

NOVAS

VII Xornadas técnicas Audioloxía Protésica

Os días 2 e 3 de marzo celebraranse no centro as VII xornadas técnicas de Audioloxía Protésica. Pódese acceder ao cartel do evento e ao programa nas seguintes ligazóns:

Semana da saúde

O alumnado do Ciclo de Hixiene Bucodental modular participou na semana da saúde organizada no centro falando de hábitos hixiénicos e prevención bucodental. A charla tivo moito éxito e dende aquí estendemos os parabéns polo traballo.

Fotos charla

Fotos festival de Entroido do CS de Animación Sociocultural e Turística

No Instagram galimacion_norte o alumnado do ciclo de Animación irá subindo videos e fotos do Festival de Entroido "Galiparranda: unha viaxe con retranca".

Concurso de sobremesas de Entroido

Celebrouse no recreo da mañá o concurso de sobremesas, cunha importante participación de concursantes e público.

Pódense consultar gañadores e outras fotos do evento nas seguintes ligazóns:

1º premio

2º premio

3º premio

Outras fotos do evento

O EDLG agradece a todos os membros da comunidade educativa que colaboraron na actividade a súa participación.

Visita ao Museo Etnográfico da Capela

Os ciclos de Educación Infantil ordinario e modular e 1º de Animación Sociocultural e Turística visitaron o Museo Etnográfico da Capela.

Fotos da visita.

Programa Acoreuropa V

No apartado de Proxectos Europeos pódese acceder a información sobre o programa Acoreuropa, do que haberá unha convocatoria nas próximas semanas para os ciclos medios.

Concurso Boca_2 de Realidade

Dende a biblioteca Uxío Novoneyra do CIFP Ánxel Casal-Monte Alto convócanse o concurso Boca_2 de Realidade. Prazo ata 13 de marzo ás 12 horas.

Máis información no blog da biblioteca.

Probas de acceso a ciclos formativos

Prazo de inscrición:

• Acceso a grao superior: 6 a 15 de febreiro, ambos incluídos
  • Acceso a grao medio: 13 a 23 de marzo, ambos incluídos

Máis información na orde da convocatoria.