Benvido a web do CIFP Ánxel Casal-Monte Alto

Foto aérea do centro

Para ter acceso ao espazo privado ponte en contacto co administrador da web.

Para contactar co Centro: Paseo Marítimo, 47. 15002. A Coruña.

Tfo.: 981210112. Fax: 981210215. E-mail: cifp.anxel.casal@edu.xunta.es

Xeolocalización: coordenadas UTM ED50 (europeas) x=548013.7 y= 4803727.0

Accede ao CIFP dende o móbil

NOVAS

I Congreso Internacional de Próteses Dentais de Galicia

Alumnado e profesorado do Ciclo Superior de Próteses Dentais acudiron ao Primeiro Congreso Internacional sobre a materia celebrado en Vigo os días 25 e 26 de novembro

Medalla de prata no Galicia Skills 2016

Yosman Josue Montañez, titorizado pola profesora Eva Trasmonte, obtivo a medalla de prata na categoría de coidados auxiliares de enfermaría no 4º campionato galego de Formación Profesional - Galicia Skills 2016.

Mercadillo solidario escola infantil municipal Carricanta

O CIFP Ánxel Casal-Monte Alto colabora coa escola infantil Carricanta na recollida de xoguetes, libros, obxectos e materiais para a súa venda no mercadillo solidario que se celebrará o 17 de decembro de 10.30 a 14.00. A recadación irá para a organización Tierra de Hombres

Máis información

Simulacro accidente aeroporto de Alvedro

Alumnado e profesorado do CIFP Ánxel Casal-Monte Alto participaron o día 22 de novembro no simulacro de accidente aéreo realizado no aeroporto.

Apertura de conta de twitter e canal de youtube

Para mantervos informados de novas, eventos e información de interese para a comunidade educativa podedes seguirnos en twitter:  @cifp_anxelcasal.

Tamén podedes subscribirvos ao noso canal de youtube: canal de youtube Ánxel Casal

Inauguración do curso de FP

Alumnado e profesorado do CS de Audioloxía protésica do CIFP Ánxel Casal expoñen á raíña e autoridades da Comunidade autónoma o proxecto de innovación de deseño de próteses auditivas en 3D na inauguración do curso de FP no IES San Rosendo de Mondoñedo.