Iniciar sesión: Acceso

Pais/Nais

Revista A Ribeira nº 15

O ENDL do  Centro elaborou esta revista recollendo os momentos máis salientables do curso 2020/21

Enlace a Revista

Radio Ladeira. Programa 35.

Novo programa de Radio Ladeira, a radio máis brincadeira. Nesta emisión os locutores son de 2º e 4º.

Radio Ladeira. Programa 34.

Novo programa de Radio Ladeira, a radio máis brincadeira. Nesta emisión os locutores son de 1º e 5º.

Fondo Solidario de libros de texto curso 2021/22.

Letras Galegas 2021

Como cada ano, o EDLG do centro elaborou un mural para homenaxear a figura á que se lle dedica o 17 de maio, Día das Letras Galegas, Xela Arias Castaño, escritora, poesta e tradutora.

Actividades desenvoltas polo alumnado:

Radio Ladeira. Programa 33.

Novo programa de Radio Ladeira, a radio máis brincadeira. Nesta emisión os locutores son de 3º B e 6º A.

Radio Ladeira. Programa 32

Novo programa de Radio Ladeira, a radio máis brincadeira. Nesta emisión os locutores son de 3º A e 6º A.

Enrédate na lectura

O alumndao do centro elaborou este mural co gallo do Día do Libro. Podedes admiralo na entrada do centro.

Radio Ladeira. Programa 31

Radio Ladeira. Programa 30.

Novo programa de Radio Ladeira, a radio máis brincadeira. Nesta emisión os locutores son de 1º e  5º