Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Venres Marzo 04, 2022

Start: 04/03/2022 13:04

Dende o CEP Plurilíngüe de Carreira comprácenos informar de que, estando inmersos coma estamos no proxecto “O Xigante de Area”, organizamos a I Mostra de Fotografía sobre o Parque Natural do Complexo Dunar de Corrubedo, Lagoas de Vixán e Carregal.

O alumnado do centro está inmerso na investigación sobre os espazos naturais e protexidos do Parque Natural do Complexo Dunar de Corrubedo e as lagoas de Carregal e Vixán.
       Pode participar toda a xente que queira de dentro ou fora do colexio. As fotografías deben ser obrigaroriamente do Parque Natural e estarán clasificadas nas categorías especificadas nas bases.
        O prazo para entregar as fotografías será do 7 de marzo ata o 8 de abril (ambos inclusive) e deberán ser enviadas ao seguinte correo electrónico: pedocornino@gmail.com.

Atentamente, o alumnado do CEP Plurilíngüe de Carreira.

A continuación no documento adxunto podedes consultar as bases da mostra.

Mércores Marzo 23, 2022
Start: 23/03/2022 09:27

Dende o cole de Carreira comprácenos contarvos que estamos a participar no Plan Proxecta de Patrimonio mediante eTwinning, o que implica un traballo de colaboración entre dous ou máis centros escolares europeos de diferentes países sobre un tema acordado previamente.

No noso caso, estamos asociados cun colexio portugués que tamén ten o privilexio coma nós de estar ubicado nun parque natural.

A través da plataforma Etwinning compartimos os nosos avances no proxecto que levamos en común.

En breve vós iremos contando as novas que vaian xurdindo.

Nossos agradecimentos a Agrupamento de Escolas de Manteigas, Manteigas, Portugal