Vacantes para o curso 24-25

01/03/2024 11:06

No archivo adxunto poden ver as vacantes para o seguinte curso 2024-2025. O prazo para a presentación de solicitudes estará aberto dende o 1 de marzo ata o 20 do mesmo mes.

Recordade que podedes recoller os papeis para facer a solicitude no centro.

Recollida de vales de libros e material

02/09/2023 13:27

A partir deste luns día 4 de setembro poden pasar a recoller os vales para libros e material todas aquelas persoas que foron admitidas na convocatoria de fondolibros.

O horario para a recollida é o seguinte:

De 10 a 13:00 horas.

Un saúdo!

Aberto prazo de matrícula do 20 ao 30 de xuño

20/06/2023 14:30

Prezadas familias

No acceso seguinte poderán descargar os impresos de matricula que precisan cumprimentar para a formalización de matricula para novo alumnado do vindeiro curso 2023-2024.

Recordar que tamén os poden recoller no centro.

Listaxe de libros para o curso académico 23-24

24/06/2023 14:23

No enlace da parte inferior teñen acceso á listaxe de libros correspondentes ao vindeiro curso 2023-2024.

Importante: na materia de Inglés o alumnado de 1º e 2º curso só ha de mercar o class book que se especifica na listaxe, o activity book non. xa que non se vai a empregar.

O noso cole de Erasmus en Portugal Alcanena!

01/06/2023 13:06

O cole do Corniño anda por Europa grazas ó Programa Erasmus+ para traer todos os coñecementos adquiridos á nosa escola, a mestra Laura (1º e 2º de educación primaria) e a maestra Sandra (mestra de inglés) participaron nunha actividade de jobshadowing no Agrupamento de Escolas de Alcanena.

No seguinte enlace podedes ver como foi a nosa viaxe, acompáñasnos?

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2023-2024

22/05/2023 10:49

Aberto Prazo do 20 de maio ao 21 de xuño de 2023

1. FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO: alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.
  2. AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO: alumnado matriculado en 1º e 2º de Educación Primaria.
  3. AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR: alumnado matriculado en Educación Primaria.

FORMA DE PRESENTACIÓN:
Poderase realizar a solicitude de xeito electrónico (precísase a Chave 365 ou certificado dixital) accedendo á aplicación Fondolibros, e unha vez que se teñan cubertos todos os datos deberase gardar, obtendo así o número de solicitude, e posteriormente poderán optar polas seguintes formas de presentación:

• Presentación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia. Con esta opción non terían que vir ao centro polo que é a máis recomendable .
  • Presentación no centro: Neste caso imprimirase a solicitude e o anexo II e presentarase no centro (debidamente asinados), xunto coa documentación (libro de familia, sentenza de divorcio e/ou certificado de minusvalía se é o caso. O horario de atención ao público será de 10:00h a 13:00h.

Descarga do formulario (Anexo I e II)

Se o desexa poderá acudir ao colexio a recoller o formulario para cubrilo na casa e presentalo no centro.

ORDE do 10 de maio do 2023 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2023-2024 (código de procedemento ED330B).

PUBLICACIÓN DE LISTAXES: DATAS

As listaxe  serán publicada nas seguintes datas:

• O 3 de xullo do 2023: Provisional
  • O 10 de xullo do 2023 se publicarán as listaxes definitivas.

A Dirección.

16.01-06.02.2023:APERTURA PRAZO DE RESERVA DE PRAZA EN CENTRO ADSCRITO

18/01/2023 09:31

Informamos que do 16 de xaneiro ata o 6 de febreiro está aberto o prazo para facer reserva de praza para centro adscrito.

Alumnado ao que vai dirixido:

• Alumnos de 6º de Primaria que continuarán os seus estudos no IES Leliadoura.
  • Alumnado da Capela que vaian a cursar Primaria no noso centro.

Deberán facer a entrega da documentacion que se achega no prazo establecido no centro donde o seu fillo/a está cursando estudos. Tamén poderán facer esta solicitude por medio da Sede Electronica da Xunta de Galicia a través do certificado dixital do responsable á cal poderán acceder por AQUÍ.

O documento  de solicitude a cumprimentar son:

INFORMACIÓN RELATIVA AO PROCESO DE ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2022-2023

21/10/2022 11:10

De conformidade co establecido na RESOLUCIÓN do 20 de setembro de 2022, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se establece o calendario  Para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos, iniciamos o proceso para a renovación parcial do CONSELLO ESCOLAR que é o instrumento de participación na vida escolar de todos os sectores da comunidade educativa do centro.