PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS E FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2020/21

Hoxe, luns 15 de xuño foron publicadas as listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido neste centro para o curso 2020-21

A consulta polas familias só poderá realizarse de forma :

a) Presencial: Única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar, en base ás recomendacións vixentes en materia de protección de datos persoais.

b) Non presencial: Única e exclusivamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital da fábrica Nacional da Moneda e Timbre.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

O alumnado admitido debe formalizar a matricula no centro, do día 1 ao día 10 de xuño no horario de apertura de secretaría.

Documentación necesaria para a formalización da matrícula:

1. Impresos:

• Formalización de matrícula (Anexo III- documento adxunto)

• Cuestionario sobre a lingua (só para 4º de Ed. Infantil- documento adxunto)

2. Fotocopia da tarxeta sanitaria.

3. Fotocopia cartilla saúde infantil.

4. Catro fotografías tamaño carné.

5. Informe médico, xudicial… se fose necesario (en caso de alerxias, enfermidades específicas que así o requiran, separacións…)

02-anexoiii_1_infantil_primaria.pdf427.8 KB
04-cuestionario_para_as_familias_do_alumnado_de_educacion_infantil[1].pdf78.29 KB