PUBLICACIÓN DE LISTAXE PROVISIONAL DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2020-21

LISTAXE PROVISIONAL DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2020-21

Nº de plazas

Nº de solicitudes

Nº de admitidos

4º Educación Infantil

6º Educación Infantil

1º Educación Primaria

4º Educación Primaria

A consulta polas familias só poderá realizarse de forma :

a) Presencial: Única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar, en base ás recomendacións vixentes en materia de protección de datos persoais.

b) Non presencial: Única e exclusivamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital da fábrica Nacional da Moneda e Timbre.

Neste centro, as listaxes provisionais publicaranse o xoves 4 de xuño de 2020.

Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación, ante o consello escolar.

Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño de 2020.

Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: do 1 ao 10 xullo de 2020.