Martes Outubro 29, 2019

Ao longo destes días estase a celebrar o Samaín no Sanjurjo para Educación Infantil e Primaria. Non esquezades participar en todas as actividades e aportar a vosa vasoira feita con materiais de refugallo para a exposición de "vasoiras espeluznantes".

Mércores Outubro 30, 2019

Xoves Outubro 31, 2019
Start: 28/10/2019 09:34
End: 31/10/2019 09:34

Luns Novembro 11, 2019
Start: 11/11/2019 10:00

O día 11 de novembro celebraremos unha xornada festiva para compartir xogos e actividades con todos os alumnos e alumnas de Infantil a Primaria no Sanjurjo de Carricarte. Haberá castañas asadas para todos e todas,

Luns Novembro 25, 2019

O día 25 de novembro celebraremos no colexio Sanjurjo de Carricarte o día contra a violencia de xénero onde participaremos todos e todas nas diversas actividades didácticas para fomento da igualdade de xénero.

Resultado de imagen de violencia de genero naciones unidas