Admisión alumnado

APERTURA DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2024-2025

·PRAZO DE PRESENTACIÓN:

DO 1 AO 20 DE MARZO DE 2024

•  Cando o número de solicitudes sexa superior ao de postos dispoñibles, o centro abrirá un prazo de 10 días hábiles, entre o 21 de marzo e o 3 de abril, ambos incluídos, para presentar, de forma presencial no centro, a documentación xustificativa dos criterior xerais de admisión alegados pola persoa solicitante.
  •  Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos: ANTES DO 25 DE ABRIL. Poderán ser obxecto de reclamación nun prazo de 5 días hábiles.
  •  Publicación definitiva das listaxes de admitidos e non admitidos: ANTES DO 15 DE MAIO. Contra esta resolución poderase interpoñer recurso de alzada ante o responsable da Xefatura Territorial da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria no prazo dun mes.
  •  O alumnado admitivo no centro poderá formalizar a súa inscripción do 20 AO 30 DE XUÑO.

·IMPRESOS:

Solicitude de admisión en educación infantil e primaria (Anexo II).

Impreso en castelán: Anexo II - ED550B-C

Impreso en galego:  Anexo II - ED550B-G

·DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR XUNTO AO IMPRESO:

·LUGAR DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

- Na Sede Electrónica con certificado dixital ou Chave365.

- Cubríndoa na ligazón Admisión Alumnado e presentándoa no centro.

- Cubrindoa a man e presentándoa no centro.

ADMISIÓN EXTRAORDINARIA

Para realizar a admisión extraordinaria (fora dos prazos establecidos) deberase cubrir o seguinte FORMULARIO e presentalo na Xefatura Territorial ou no centro solicitado en primeiro lugar acompañado da seguinte documentación: