NORMATIVA DE AVALIACIÓN

Atendendo á Orde do 25 de xaneiro de 2022 pola que se actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato no sistema educativo de Galicia (DOG 11/02/22) modificáronse os seguintes apartados no NOF e no PEC do noso centro:

• Criterios de cualificación e promoción.
  • Criterios para o deseño dos plans de reforzo ou recuperación (alumnado que promocione con materias pendentes).
  • Criterios para o deseño dos plans específicos de reforzo ou personalizados (alumnado que deba repetir curso).

Ditas modificacións foron valoradas e aprobadas polo claustro e o consello escolar do noso centro.

Ambos documentos están a disposición de toda a comunidade educativa no aprtado "documentos do centro" desta mesma páxina web..

Procedemento de reclamación das cualificacións

PROCEDEMENTO DE RECLAMACIÓN DAS CUALIFICACIÓNS OBTIDAS E DAS DECISIÓNS DE PROMOCIÓN EN EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA

CONSELLO ESCOLAR

Pinchando neste enlace podedes acceder a reunión de consello escolar que imos ter o martes día 26 ás 17:00.

Reunión Consello Escolar