INFORMACIÓN CORONAVIRUS - CURSO 21-22

NOS SEGUINTES ARQUIVOS ADXUNTOS PODEDES ATOPAR A INFORMACIÓN SOBRE A COVID PUBLICADA POLA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN PARA O PRESENTE CURSO.

PRESENTACIÓN DO CURSO 21-22

BENVIDOS/AS AO NOVO CURSO!!

No seguinte arquivo adxunto poden consultar a información básica sobre o curso que comezamos.

COMEZO DO CURSO

Tal como se recolle no calendario escolar publicado pola Consellería de Educación que podedes consultar aquí, este curso as clases  comezarán o xoves 9 de setembro en horario normal, de 9 da mañá ás 2 da tarde.

De haber algunha modificación na data ou no horario por parte da Consellería, informaremos debidamente.

O vindeiro martes 7 de setembro terán lugar as reunións cos pais/nais  das diferentes titorías co seguinte horario:

Nivel educativo

De   10:00  a  10.30

3º e 4º  de E. Primaria

De   10:30  a  11:00

1º e 2º  de E. Primaria

De   11:00  a  11:30

5º e 6º  de E. Primaria

5º e 6º  de E. Infantil

As familias do alumnado de 4º de E. Infantil serán convocadas telefonicamente pola titora.

*Importante: Ás reunións só pode asistir unha persoa por familia e non deberá vir acompañada de ningún neno/a.

Bo regreso a tod@s!

Axudas Fondolibros e Material

Xa se pode recoller no centro os vales para axuda de libros e material escolar para o vindeiro curso 2021/2022.

O horario de secretaría é de 10:00 a 13.00.

Aproveitamos para desexarvos a tod@s un Bo verán!

OBRADOIROS ROBÓTICA

Todo o alumnado nestes días gozou na aula de robótica dunhas sesións cargadas de creatividade e inxenio.

Ana, titora de 6º preparou moitas actividades, aquí tedes unha mostra do ben que o pasamos ao mesmo tempo que aprendemos cousas novas.

PATRIMONIO DE FRANZA

Hoxe o alumnado de terceiro rematou o seu traballo  coa exposición que eles titularon" Patrimonio de Franza ".

Durante días coa colaboración das familias e guiados pola profe Pili, recompilaron moitos obxectos antiguos para saber un pouco máis da nosa historia.

Os nen@s de 3º E.P foron os encargados de explicar ao resto do alumnado o que alí estaba exposto, e contestar as preguntas que lles fixeron.

Parabéns para Teo, Melissa, Diego,Yeray,Sandra,Oscar, Florinda y Pili!

Matrícula curso 2021-22

Aqueles alumnos/as que solicitaron praza e foron admitidos deben formalizar a matrícula para o vindeiro curso do 20 ao 30 de xuño en horario de secretaría.

Impreso matrícula

Enquisa idioma materno(só alumnado de 4º E.I)

. Autorización de imaxe

Ademais deberán traer :

. 1 fotografías de tamaño carné se resultaron admitidos para E.Infantil

. Fotocopia da tarxeta sanitaria

VISITA DE ISABEL ORIENTADORA DO IES DE MUGARDOS.

Este mércores contamos coa visita de Isabel, a orientadora do IES de Mugardos. Fíxolle entrega ao alumnado de 6º de Educación Primaria dunha macetiña cunhas cartas cheas de verbas de ánimo, as cales foron realizadas polos/as nenos e nenas de 1º da ESO. Ademais estas macetas levan unha sorpresa, unhas sementes de pensamentos que polo mes de agosto serán unhas flores fermosas de cor azul, as cales representan o paso de etapa de Primaria a Secundaria.

Pero non quedou aí a cousa, tiveron a sorpresa de ver como os/as seus excompañeiros/as de 6º do curso pasado, lles ensinaban e explicaban nun vídeo como é o instituto. Fíxolles moita ilusión!!!

Isabel tamén lles aclarou moitas dúbidas e inquedanzas ao noso alumnado.

GRAZAS pola túa visita Isabel

XORNADA CON LEANDRO LAMAS.

O venres os nen@s e profes pintaron un mural na fachada do colexio co artista Leandro. Unha actividade do Plan de Igualdade, na que tod@s disfrutamos moito.

GRAZAS LEANDRO!

DÍA DOS MAIOS.

Hoxe no colexio celebramos unha bonita xornada , os nenos e nenas coa axuda das mestras decoraron os maios enchendo de flores e de cores o noso patio.

Temos que agradecer a colaboración da asociación Apelón e dos gaiteir@s que amenizaron as nosas danzas e coplas.