ADMISIÓN PARA O VINDEIRO CURSO 2021-2022

PROCESO DE ADMISIÓN (SÓ PARA O ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN AO CENTRO)  - CURSO 2021 –2022

Este proceso estará regulado pola Orde do 12 de marzo de 2013 (DOG. 15/03/13), polo Decreto 254/2012 do 13 de decembro (DOG. 26/12/2012) e pola Orde 25 de xaneiro de 2017 (DOG. 01/02/2017) da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria.

O prazo de presentación de solicitudes será o comprendido entre o 1 e o 20 de marzo de 2021, ambos os dous incluídos.

No caso de proxenitores separados, divorciados ou non unidos por ningún vínculo legal, a solicitude ten que estar obrigatoriamente asinada polos dous titulares.

Cada alumno/a só pode presentar unha única solicitude no centro elixido en primeiro lugar. En caso contrario perderá os dereitos de prioridade.

Se un alumno/a cambia de centro deberá comunicar a renuncia á reserva de praza no centro de orixe antes de matricularse no novo.

Se houbese máis solicitudes que prazas nalgún nivel educativo, solicitarase a documentación complementaria para o baremo entre o 25 de marzo e o 15 de abril.

As listas provisionais de admitidos/as publicaranse o día 23 de abril, podendo reclamar contra as mesmas no prazo de 5 días hábiles mediante instancia dirixida á Dirección do centro.

As listas definitivas de admitidos/as publicaranse o 14 de maio de 2021.

A formalización de matrícula realizarase no período comprendido entre o 20 e o 30 de xuño en educación infantil e primaria.

PRAZO: Do 1 ao 20 de Marzo de 2021

LUGAR:

Por Internet:

Na aplicación Admisión alumnado da páxina web da Consellería

Na Sede Electrónica da Xunta de Galicia

Nas oficinas do centro educativo

DOCUMENTACIÓN:

ANEXO II- ED550B-C- IMPRESO SOLICITUDE ADMISIÓN (castelá)

ANEXO II- ED550B-G- IMPRESO SOLICITUDE ADMISIÓN (galego)

Outra documentación a entregar:

FOTOCOPIAS DO LIBRO DE FAMILIA

FOTOCOPIAS DO DNI DE TODOS OS MEMBROS DA UNIDADE FAMILIAR