INSTRUCIÓNS 3º TRIMESTRE

Prezadas familias;

A Consellería publicou esta semana as instrucións para o desenvolvemento do terceiro  trimestre

Unha vez reunido o claustro para a aplicación das mesmas no noso centro, o primeiro que queremos, é continuar transmitíndovos tranquilidade e agradecervos a vosa participación e implicación nas nosas propostas.

A continuación, detallámosvos, algúns dos aspectos que nos parecen máis relevantes e acordos tomados:

• O curso remata o día 19 de xuño, tal e como se regula na Orde do 20 de xuño de 2019, pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2019/2020 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

• O profesorado levará a cabo unha revisión das programación didácticas, que se fará pública na páxina web do centro o día 12 de maio.

• No terceiro trimestre do curso 2019-2020 o traballo do alumnado centrarase especialmente no desenvolvemento das actividades de recuperación, repaso, reforzo, e fomentando as rutinas de traballo .

•  A avaliación terá carácter continuo e global, diagnóstico e formativo,realizarase a partir das avaliacións anteriores e as actividades desenvolvidas durante o terceiro trimestre, sempre que iso favoreza ao alumno ou á alumna. En ningún caso, o alumnado poderá verse prexudicado polas dificultades derivadas do cambio de metodoloxía a distancia do terceiro trimestre.

O profesorado do centro solicitará o envío de certas actividades, como evidencia da realización das mesmas, a través das canles de comunicación que utilizades habitualmente..

• Flexibilizaranse de maneira excepcional durante o curso 2019-2020, os criterios de promoción en todos os cursos de Educación Primaria, sen ter en conta limitacións que afecten ao número de áreas pendentes. A avaliación do alumnado terá en conta o seu progreso no conxunto das áreas. A repetición considerarase unha medida de carácter excepcional.

Agardando que esteades todas e todos ben, quedamos á vosa disposición.

Un saúdo

O equipo directivo