blogue dealmudena

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

 

No curso 2024/2025 o Fondo solidario de libros de texto estará accesible para o alumnado matriculado en 3º, 4º de Primaria. En 1º e 2º de educación primaria haberá as axudas para a adquisición de libros de texto. No caso do material escolar, convócanse axudas para a súa compra destinadas ao alumnado matriculado en toda a Educación Primaria.

O alumnado matriculado nos cursos de 5º e 6º de E.Primaria incluídos no Proxecto de Educación dixital (EDIXGAL) están excluídos da participación no fondo solidario de libros de texto. No obstante poderán solicitar a axuda para adquirir material escolar.

O prazo para a presentación das solicitudes dende o 21 de maio ata o 21 de xuño de 2019, inclusive.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica nos formularios normalizados dispoñibles na aplicación informática «fondolibros» (https://www.edu.xunta.es/fondolibros) a través da sede electrónica da Xunta de Galicia,https://sede.xunta.gal 

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común. Neste caso a solicitude será única para todos os fillos admitidos no mesmo centro.

PUBLICACIÓN DE LISTAXES:

Listaxes provisionais de admitidos :27 de xuño como data tope.

Reclamacións ás listaxes provisionais :28 de xuño e 1 de xullo. Poderá variar en función da publicación das listaxes provisionais.

Listaxes definitivos: Educación primaria : 3 de xullo  como data tope

Os libros das listaxes definitivas serán entregados os primeiros días do curso

ENTREGA DE VALES DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Comunicarase posteriormente pero non será máis tarde do 8 de xullo.

ANEXOS I – II. Solicitude

BECAS E AXUDAS NEAE

 BECAS E AXUDAS NEAE

Saiu publicada a resolución definitiva da convocatoria de NEAE 2023/24 para que os alumnos/as poidan presentar recurso de reposición.

A solicitude poderá tramitarse de dous xeitos:

Xeito presencial:

  • REXISTROS DA ADMINISTRACIÓN DO ESTADO

  • REXISTROS DA ADMINISTRACIÓN AUTONÓMICA

  • REXISTROS DO CONCELLO E DA DEPUTACIÓN

  • CORREO POSTAL (ORDINARIO E CERTIFICADO)

 

Xeito telemático:

  • No seguinte enlace: https://sede.xunta.gal/portada (ten que estar autorizado: CHAVE 365)

     

    http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipsanramonmoeche/system/files/recurso-rellenable-completo-4abr24%20wr-2.pdf

     

 

PUNTO LARANXA

A Consellería vén de publicar o “Plan Integral contra o acoso e ciberacoso escolar” así como a actualización do “Protocolo educativo para a prevención, detección e tratamento do acoso e ciberacoso escolar”. En relación con isto, da instruccións aos centro educativos para a creación e posta en funcionamento do PUNTO LARANXA tanto físico como virtual.

O punto laranxa é  unha medida impulsada pola Xunta de Galicia para intentar erradicar o acoso e ciberacoso nos centros educativos grazas á colaboración de alumnado, docentes, familiares e outras persoas próximas á comunidade educativa. O anonimato constitúe un refuxio seguro á hora de denunciar facilitando así o destape dos acosos.

-       Respecto ao punto laranxa físico do noso centro, estará situado no patio cuberto a carón da porta da biblioteca no lado dereito. Aquí podedes de xeito anónimo meter unha mensaxe no buzón indicando a túa preocupación. Só poderá abrilo a persoa encargada desta tarefa e terá un carácter estrictamente confidencial.

-        O punto laranxa virtual está nesta páxina web do centro, nun acceso directo no lateral dereito. Ao premer nel, abrirá un pequeno cadro de texto no que podes de xeito anónimo indicar a túa preocupación. Ao igual que o punto físico só poderá ser lido pola persoa encargada e terá igualmente un carácter confidencial.

pA   Para calquer dúbida, podedes poñervos en contacto coa dirección do centro.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

 

 

http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipsanramonmoeche/system/files/Xornada%20portas%20abertas.jpg

RESERVA DE PRAZA E ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2024-2025

INSTRUCCIÓN FAMILIAS

Prazos de presentación de solicitudes (reserva e ordinaria de admisión)

O proceso de admisión de alumnado tramitarase mediante a aplicación informática admisionalumnado(http://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado) e o prazo de presentación abranguerá:

a) Solicitudes de reserva(ED550A:) do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro de  2024.(para o alumnado de 6º de EP    que desexe reservar praza no CPI San Sadurniño).

b) Solicitudes ordinarias de admisión(ED550B): do 1 ao 20 de marzo de 2024

As familias que desexen complementar o anexo I e entregalo no centro, deberán solicitar cita previa para a súa entrega e deberá vir asinado por ambos proxenitores ou presentar o anexo I bis de consentimento.

No caso de cumprimentar a reserva de praza a través da aplicación "admisionalumnado" e formalizar a mesma na Sede Eletrónica con certificado dixital ou Chave 365, non será preciso entregar a solicitude na secretaría do centro, quen poderá recuperala na propia Sede Electrónica.( (https:/ /sede.xunta.gal/portada))

ANEXO I Reserva de praza

ANEXO BIS

TRANSPORTE ESCOLAR CURSO 2023-2024

No enlace inferior podedes consultar as liñas de as paradas do CEIP San Ramón previstas para o vindeiro curso. 

No caso de que o alumnado no quera realizar ningún cambio respecto á paradas ou paradas do curso anterior, non será preciso realizar ningún trámite. En caso contrario, podedes poñervos en contacto coa dirección do centro no teléfono 669864753 

PARADAS TRANSPORTE

FONDO LIBROS

Neste enlace podedes comprobrar a listaxe de libros do fondo para o vindeiro curso 2023-2024

 

 

http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipsanramonmoeche/system/files/Listaxe%20definitiva_0.pdf

LIBRO DE TEXTO - CURSO 2023-2024

LIBROS DE TEXTO

LIBROS DE TEXTO I

 

 

 

 

 

     

FORMALIZACIÓN MATRÍCULA- CURSO 2023-2024

IMPRESO MATRÍCULA

 


http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipsanramonmoeche/system/files/Impreso%20matr%C3%ADcula.pdf

Powered by Drupal - Design by artinet