ADAPTACIÓN PROGRAMACIÓNS DE EDUCACIÓN PRIMARIA PARA O TERCEIRO TRIMESTRE

INFORMACIÓN PARA A COMUNIDADE EDUCATIVA

No bloque "Secretaría" desta páxina web, podedes consultar as programacións adaptadas do terceiro trimestre, según  Instrucións do 27 de abril de 2020, da DX de Educación, FP e Innovación Educativa.

PRAZO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA (INFANTIL 3 ANOS)

Formalización da matrícula en E. Infantil e Primaria: DO 1 DE XULLO AO 10 DE XULLO DE 2020

PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar curso escolar 2020-2021

ORDE do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21 (código de procedemento ED330B)

*Lembrade manter as distancias de seguridade cando acudades ao centro, cumprindo as medidas de prevención e hixiene.

REANUDACIÓN DE PRAZO DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN (por 1ª vez no 2º ciclo de educación infantil ou primaria)

Retómase o prazo, iniciándose o día 11 de maio e rematará o día 18 de maio.

O horario de atención: de 10:00 a 13:00 **concertar cita previa 982870641

ACORDOS DO CECOP NO ÁMBITO EDUCATIVO

Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: do 1 ao 10 de xullo de 2020

DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN - CONSELLOS

Vídeo didáctico para as familias, con consellos e recomendacións para pasar estes días de confinamento. É importante, na medida do posible, crear nos fogares un clima de rutinas e bos hábitos de conduta, tratando de amoldarnos á situación actual, sen que iso nos xenere frustración

ACCESO AO VÍDEO

A continuación podedes ver unhas imaxes explicativas das funcións executivas. É importante traballalas e contribuír á súa mellora para o desenvolvemento integral do alumnado.

Enlace explicativo de xogos propicios para traballar as funcións executivas

ENLACE A XOGOS EDUCATIVOS DIDÁCTICOS

Os nen@s tamén deben evadirse e divertirse, por iso recomendamos o seguinte portal educativo con actividades clasificadas para todas as idades, con xogos didácticos, contos, fábulas, poemas, cancións, manualidades, adiviñas, experimentos caseiros... onde pode colaborar toda a familia.

Vacacións de Semana Santa

Queridas familias:

Recordámosvos que as vacacións de Semana Santa abranguen dende o día 4 de abril ata o 13, ambos incluídos.

Se houbese algunha novidade oficial de cara ao terceiro trimestre informarásevos por este medio.

Por outra banda, invitámosvos a descargar e imprimir a imaxe que aparece como documento adxunto para que a coloreedes en familia e lle saquedes unha foto cos vosos fillos/as unha vez rematada. Se non  é posible que a imprimades, igual de bonito quedará que a debuxedes. Podedes envialas á seguinte dirección: ceip.rosalia.pol@edu.xunta.es

Así á volta das vacacións de Semana Santa, elaboraremos un traballo conxunto que colgaremos tamén nesta web.

Moitas grazas pola vosa colaboración nestes tempos de incertidume para todos!

Un saúdo do claustro e moito ánimo.

AXUDAS ÁS FAMILIAS DO ALUMNADO BENEFICIARIO DE BOLSAS DE COMEDOR ESCOLAR DURANTE A SUSPENSIÓN DO SERVIZO DE COMEDOR COMO CONSECUENCIA DO COVID-19

• Poderán ser beneficiarias destas compensacións as familias con un ou máis fillas/os escolarizados en centros públicos xestionados pola consellería que teñan a condición de comensais gratuítos ou pagadores dun euro nas relacións de comensais correspondentes ao 31 de xaneiro de 2020.
  • As axudas económicas previstas consisten nunha compensación de dous euros e cincuenta céntimos (2,50 €), nos casos de gratuidade total, e dun euro e cincuenta céntimos (1,50 €) nos casos de gratuidade que teñen a obriga de satisfacer un euro (1 €) pola prestación do servizo.
  •  Presentación de solicitudes: as solicitudes presentaranse obrigatoriamente por medios electrónicos a través do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal (precisades ser usuarios do Chave365 ou posuír un certificado dixital do FNMT).

** As familias que acrediten dificultades para formalizar a solicitude por medios electrónicos poderán solicitar que o equipo directivo do centro educativo en que se escolarizan as/os súas/seus fillas/os colabore na formalización da solicitude. Para isto precisades mandar ao correo electrónico do colexio, ceip.rosalia.pol@edu.xunta.es, a seguinte documentación:

a) DNI ou NIE da persoa representante legal do alumnado (titor/a)
b) Condicións de beneficiarios de comedor nas bases de datos da Consellería (0€ ou 1€)
c) Número de conta bancaria no que se quere recibir o aboamento da axuda.

• Prazo de presentación de solicitudes: dende o día seguinte ao da súa publicación no Diario Oficial de Galicia e rematará o 6 de abril, (do 31 de marzo ao 6 de abril).

**Rógase enviedes a documentación precisa canto antes para poder tramitar todas as axudas dentro do prazo.

ACCESO Á PUBLICACIÓN COMPLETA NO DOG: Orde do 27 de marzo de 2020

Moitas grazas pola vosa colaboración e moito ánimo!

« Maio 2020 »
LunMarMérXovVenSábDom