Libros de texto e material para o curso 2024-2025

A continuación xúntanse as listaxes de material e de libros de texto para Educación Primaria 2024-2025

Bo verán!

O recetario de Lupi

Acordádesvos das receitas que nos destes? Pois as xuntamos todas e fixemos este libro: O receitario de Lupi!

Esperamos que vos guste!

O recetario de Lupi

SERVIZO DE COMEDOR CURSO 2024-2025

AXUDAS COMEDOR

Instrución 1/2024, da secretaría xeral técnica da consellería de Cultura, educación, formación profesional e universidades, do 1 de Xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso escolar 2024-2025

Aberto prazo axudas pagamento comedor curso 2024-2025 ata o luns 1 de xullo.

NOTA: O impreso pódese solicitar no colexio ou imprimilo dende ficheiros adxuntos (ver máis abaixo) e deberán entregarse presencialmente no centro educativo en horario de 10:00 a 13:30.

PRAZO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA (alumnado novo no centro)

Formalización da matrícula en E. Infantil e Primaria: DO 20 DE XUÑO AO 1 DE XULLO DE 2024, ambos os dous incluídos. Horario de 10:00-13:30 horas.

Documentación necesaria para a formalización en arquivos adxuntos.

Poden solicitar os impresos en formato papel no colexio.

***IMPORTANTE: é preciso que no formulario de matrícula aparezan as firmas do pai e da nai do alumno/a a matricular.

CONTACONTOS

Que alegría ver outra mamá na biblio. Gracias Ana por vir pasar un ratiño con nós e contarnos uns contos;  agora con esa variña seremos uns auténticos magos e magas.

Álbum: CURSO 23-24 -> 44. CONTACONTOS ANA

V aniversario da residencia de maiores de Pol

Este ano é o quinto aniversario da residencia de maiores de Pol, e quixemos celebralo con eles!

Levámoslles unhas trufas de chocolate cociñadas polo alumnado de 3º ciclo de Primaria e disfrutamos con eles durante parte da xornada.

Álbum: CURSO 23-24 -> 41. ANIVERSARIO RESIDENCIA

Cuestionario de hábitos alimentarios Nutriescolas

Bos días,

Este ano estamos a traballar co Plan Proxecta ‘Nutriescolas’ temas relacionados coa nutrición e a alimentación saudable. Coa intención de encamiñar a nosa actuación de fronte ao ano que vén, gustaríanos que completásedes un breve cuestionario (non leva máis de 5 minutos).

O cuestionario é totalmente anónimo.

Un saúdo e moitas grazas.