A FUME DE CAROZO

XOGO DE PISTAS

O ALUMNADO DE 4º,5º E 6º E. PRIMARIA FORON OS ENCARGADOS DE BUSCAR AS PISTAS PARA RESOLVER O ENIGMA E SABER A ORIXE DO SAMAÍN.

APADRIÑAMENTO LECTOR

O ALUMNADO DE 6º E.PRIMARIA SON ESTE CURSO OS PADRIÑOS LECTORES DOS NENOS DE 3 E 4 ANOS E AQUÍ TEMOS O SEU PRIMEIRO APADRIÑAMENTO.

ÚLTIMA SESIÓN DO CLUBE DE LECTURA

O Luns 16 tivemos a última sesión do clube de letura. O libro foi "Adiós María" de Xoana Torres, e contamos ca presenza de Dores Tembrás para comentalo. Ata o curso vindeiro!

GAÑADORES DO XOGO DE PISTAS

Estes son os gañadores do xogo de pistas sobre Juan Ramón Jiménez. Parabéns para todos eles. Premendo eiquí podedes ver a versión animada do collage.

XOGO DE PISTAS

Este é o persoeiro do xogo de pistas: Juán Ramón Jiménez. Parabéns para todos os gañadores !

TEATRIÑO "A GALIÑA PAULIÑA"

Os alumnos de 6º  voluntarios da Biblioteca representaron o teatriño "A galiña Pauliña". Grazas a eles e á teacher!

GAÑADORES DA PESCUDA DO DÍA DA PAZ

Estes son os gañadores do xogo de pista do Día da Paz. Noraboa a eles a ás fsúas familias, que nalgúns casos axudaron moito. Hai que salientar que na foto de 1º faltan Ángel e María, e na 6º de E. Infantil Izan.