LISTAXE USUARIOS DE TRANSPORTE ESCOLAR CURSO 2018/2019

Publicamos listaxe de usuarios de transporte escolar para o curso 2018/2019.

O vindeiro venres día 7 de setembro ás 11:30 horas, terá lugar unha reunión coas familias de usuarios de transporte, na biblioteca do centro.

IMPORTANTE a asistencia a dita reunión xa que se fará entrega das tarxetas de transporte que precisarán dende o inicio do curso.

LISTAXE USUARIOS TRANSPORTE

LISTAXES DEFINITIVAS FONDOLIBROS CURSO 2018/2019

Publicamos listaxes definitivas do alumnado de 3º a 6º de Educación Primaria beneficiario do fondo solidario de libros de texto para o curso 2018/2019.

Lembrar que o 6 de setembro de 12:00 a 14:00 horas, faranse entrega dos lotes de libros nas aulas correspondentes de Primaria.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

LISTAXE DEFINITIVA DE EXCLUÍDOS

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2018/2019

Nos documentos adxuntos, aparecen as listaxes provisionais de admitidos e excluídos do fondo de libros de texto.

Na listaxe provisional indícase o número de libros que corresponde a cada alumno/a.

O prazo de reclamación a esta listaxe é o 2 e 3 de xullo de 10:00 a 12:00 horas.

A listaxe definitiva publicarase o día 5 de xullo

Na listaxe definitiva, indicaranse as materias para as que recibe libros o alumnado.

Data de entrega dos vales para a axuda de libros de 1º e 2º de Educación Primaria e vales para a axuda de material escolar de 1º a 6º de Primaria:

6 de xullo de 10:00 a 14:00 horas.

Os vales non recollidos o día 6 de xullo, poderanse recoller o 4 de setembro na secretaría do Centro (10:00 a 14:00 horas)

CIRCULAR FIN DE CURSO

Novo proxecto :O son do mar

NOVO BLOG - BLOG DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega quere estar máis preto de vós e para iso creou o blog: www.edlgramondelasagra.blogspot.com . Este irase actualizando coas actividades que realicemos ao longo do curs.
Agardamos que sexa do voso interese!