INFORMACIÓN FONDO LIBROS, AXUDA LIBROS E VALES MATERIAL

Informamos das datas de listaxes de fondo de libros e entrega de vales para libros de texto e vales de material:

• PUBLICACIÓN LISTAXES PROVISIONAIS FONDO DE LIBROS: 6 DE XULLO
  • RECLAMACIÓN ÁS LISTAXES PROVISIONAIS FONDO DE LIBROS: 7 E 8 DE XULLO (secretaría do centro)
  • PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS FONDO DE LIBROS: 10 DE XULLO
  • ENTREGA DE VALES PARA LIBROS DE TEXTO E VALES PARA MATERIAL:    9 E 10 DE XULLO (9:30 A 13:30H)
  • ENTREGA DOS LIBROS DE TEXTO DO FONDO DE LIBROS: 4 DE SETEMBRO (12:00 a 14:00h, nas aulas respectivas)

As listaxes estarán publicadas no taboleiro da entrada do centro, non poden ser publicadas a través da páxina web pola protección de datos.

Os vales non recollidos no mes de xullo, poderán recollerse o día 3 de setembro na secretaría do centro en horario de 10:00 a 14:00 horas.

As datas poden verse modificadas por calquer imprevisto na xestión da aplicación fondolibros. Polo tanto, estade atentos á informacións que podan xurdir e serán publicadas nesta páxina web.

FIN DE CURSO

Despedimos o curso con este agasallo para lembrar todo este tempo que compartimos.

Tempo cheo de conversas, bailes, artesanía, investigacións, experimentos, xogos, literatura, e todo isto, xuntas e xuntos do GANCHETE.

Vémonos en setembro.

Unha agarimosa aperta e feliz verán.

SOLICITUDE TRANSPORTE ESCOLAR CURSO 2020-2021

O prazo de solicitude para que o alumnado do Centro poida facer uso do transporte durante o curso 2020-2021 estará aberto entre o 22 e o 30 de xuño, ambos inclusive.

Poderán presentala na secretaría do centro en horario de 10:00 a 13:00 h., ou ben a través do correo electrónico: ceip.ramon.sagra@edu.xunta.es

O alumnado de novo ingreso, presentará a solicitude coa matrícula.

Os impresos de solicitude poderán recollerse na conserxería do Centro ou descargarse pinchado aquí.

A listaxe de alumnado admitido no servizo de transporte publicarase no mes de setembro, antes do comezo das actividades lectivas.

DESPEDIDA DO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

Chegada esta data, tocaría celebrar a vosa despedida do colexio.

Un colexio ao que chegastes con nervios, inquedanzas,… pero sobre todo con ilusión.

Marchades nun momento agridoce, pois non podemos despedirnos como nos gustaría; pero queremos que, dende o colexio,  sintades o noso acompañamento e agarimo.

A vós tócavos comezar unha nova etapa, pero non esquezades todo o que vivistes xuntos e que aquí, sempre estará o voso colexio.

Unha aperta agarimosa e ata sempre.

“El aprendizaje ideal se desarrolla con la cabeza, el corazón y las manos”

H. Pestalozzi

NOVAS

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2020-2021: LISTAXES DEFINITIVAS

Rematado o prazo de reclamación e non tendo recibido ningunha, as listaxes provisionais pasan a ser listaxes definitivas podendo consultalas no taboleiro de anuncios dentro do colexio ou na aplicación Admisión alumnado coa chave 365 ou certificado electrónico.

O alumnado admitido deberá formalizar a matrícula na Secretaría do Centro do 1 ao 10 de xullo, aportando cubertos os impresos que aparecen a continuación:

*Estes impresos poderán solicitarse no centro ou descargalos pinchando en cada un deles.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2020/2021

TAREFAS FINAIS 15 XUÑO

Ola a todas e todos!

Aquí vai a última entrega de tarefas deste curso atípico.

Estade atentos e atentas para algunha sorpresiña que aparecerá nesta páxina web.

TAREFAS SEMANA 8 XUÑO

Ola a todas e todas!

Desexamos que esteades ben.

Segunda semana de xuño e aquí tedes as recomendacións e tarefas:

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2020/2021: LISTAXES PROVISIONAIS

Unha vez rematado o prazo de presentación de solicitudes de admisión de novo alumnado para o vindeiro curso 2020/2021, informamos:

• 4º Educación Infantil: todo o alumnado solicitante está admitido.
  • 1º Educación Primaria: alumnado non admitido por non existir vacantes.
  • 2º Educación Primaria: admitido o alumnado solicitante.

Para poder consultar as listaxes, o vindeiro luns día 8 de xuño, deberán facelo de maneira presencial no taboleiro de anuncios dentro do colexio ou na aplicación Admisión alumnado coa chave 365 ou certificado electrónico (pola Lei de Protección de datos non se poden publicar nesta web).

As reclamacións serán dende o día 9 ao 11 de xuño, ambos inclusive, na secretaría do centro en horario de 9:30 a 14:00 horas.