ADMISIÓN 2019-2020

O prazo de presentación de solicitudes de admisión para o vindeiro curso 2019-2020, será do 1 ao 20 de marzo, ambos incluídos.

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS

RESOLUCIÓN RESULTADO SORTEO LETRAS ADMISIÓN

ANEXO II: FORMULARIO ADMISIÓN

RESERVA DE PRAZA PARA O ALUMNADO DE 6º NO IES OTERO PEDRAYO

Á ATENCIÓN DAS NAIS, PAIS OU TITORES LEGAIS DO ALUMNADO DE SEXTO CURSO DE EDUCACIÓN PRIMARIA DESTE CENTRO

De acordo co establecido na Orde da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria Do 12  de marzo de 2013 (DOG do 15) pola que se regula o procedemento para a admisión do alumnado nos centros sostidos con fondos públicos, comunícolles o seguinte:

1. Aos efectos da continuidade de estudos do actual alumnado de sexto curso que promocione á etapa de educación secundaria obrigatoria, este Centro está adscrito ao IES Ramón Otero Pedrayo.

2. A circunstancia de estar este Centro adscrito ao citado IES supón que o noso alumnado terá prioridade para a admisión.

3. As familias que no vindeiro curso 2019-20 desexen que os seus fillos cursen os estudos no referido instituto deberán presentar no noso Centro, entre os días 1 e 15 de febreiro, o modelo de solicitude debidamente cuberto que se xunta a este escrito (anexo I da Orde do 12 de marzo de 2013).  O alumnado deberá entregar as solicitudes, debidamente cumprimentadas, ao titor/a.

Se vostedes o prefiren, tamén poden realizar a reserva directamente na aplicación admisionalumnado, na Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

4. A reserva ten carácter vinculante e será incompatible coa presentación da solicitude noutro centro, salvo renuncia expresa por escrito presentada no centro de adscrición antes do inicio do prazo ordinario de presentación de solicitudes de admisión. A presentación de solicitude noutro centro dará lugar a perda de prioridade.

5. O alumnado deberá formalizar a matrícula no IES entre o 25 de xuño e o 10 de xullo.

IMPRESO PARA RESERVA PRAZA 6º

Novo proxecto :O son do mar

NOVO BLOG - BLOG DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega quere estar máis preto de vós e para iso creou o blog: www.edlgramondelasagra.blogspot.com . Este irase actualizando coas actividades que realicemos ao longo do curs.
Agardamos que sexa do voso interese!

DÍPTICO DO COLEXIO 2017/18

II EDICIÓN - XUNTARTE: XUNTOS POLA ARTE

O derradeiro venres, día 27 de xaneiro, o IES da Universidade Laboral de Culleredo, acolleu ao alumnado de 4º e 6º cursos de educación primaria do noso centro; participando  xunto ao alumnado doutros seis centros educativos públicos da nosa cidade da Coruña, na realización da II Edición de Xuntarte: Xuntos pola arte".

Para conmemorar colectivamente o Día da Paz e a Non Violencia.  Realizaron Danzas do mundo, coros e interpretacións instrumentais, que amosaron aos asistentes a calidade artistica dos catrocentos corenta alumnos e alumnas participantes.

A PREHISTORIA

Cliquea na imaxe para visualizalo.

Este ano o noso colexio retrocedeu no tempo, para achegarnos ao estudo da Prehistoria.

Construimos unha gran cova na sá de xogos de infantil, copiamos e creamos novas pinturas rupestres, disfrazámonos con traxes desa época, realizamos vídeos e power-points das características da etapa, murais, lecturas e mil cousas máis.

A participación de todos os membros da comunidade educativa foi moi salientable e todos disfrutamos moito coa súa realización.

Novo proxecto :O son do mar