CIRCULAR FIN DE CURSO

Novo proxecto :O son do mar

NOVO BLOG - BLOG DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega quere estar máis preto de vós e para iso creou o blog: www.edlgramondelasagra.blogspot.com . Este irase actualizando coas actividades que realicemos ao longo do curs.
Agardamos que sexa do voso interese!

DÍPTICO DO COLEXIO 2017/18

II EDICIÓN - XUNTARTE: XUNTOS POLA ARTE

O derradeiro venres, día 27 de xaneiro, o IES da Universidade Laboral de Culleredo, acolleu ao alumnado de 4º e 6º cursos de educación primaria do noso centro; participando  xunto ao alumnado doutros seis centros educativos públicos da nosa cidade da Coruña, na realización da II Edición de Xuntarte: Xuntos pola arte".

Para conmemorar colectivamente o Día da Paz e a Non Violencia.  Realizaron Danzas do mundo, coros e interpretacións instrumentais, que amosaron aos asistentes a calidade artistica dos catrocentos corenta alumnos e alumnas participantes.

A PREHISTORIA

Cliquea na imaxe para visualizalo.

Este ano o noso colexio retrocedeu no tempo, para achegarnos ao estudo da Prehistoria.

Construimos unha gran cova na sá de xogos de infantil, copiamos e creamos novas pinturas rupestres, disfrazámonos con traxes desa época, realizamos vídeos e power-points das características da etapa, murais, lecturas e mil cousas máis.

A participación de todos os membros da comunidade educativa foi moi salientable e todos disfrutamos moito coa súa realización.