Educación Física

EDUCACIÓN FÍSICA. XOGOS POPULARES

EDUCACIÓN FÍSICA

Aproveito esta canle para informarvos que hai unha aplicación gratuita que se chama GoNoodle na que aparecen coreografías. Durante esta semana podedes elixir a canción que máis vos guste, e ao longo da semana próxima quen queira, poderá votar pola súa canción favorita. Informareivos da canción e coreografía máis votada. Cando esto remate podemos bailala xuntos.

Ánimo e un forte saúdo virtual.

PSICOMOTRICIDADE

Boas tardes

En primeiro lugar quero facervos chegar todo o meu ánimo e agarimo para estes días que temos por diante.

Lembrarvos que hai un documento de xogos colgado na web do cole, no apartado de Proxecto Deportivo de Centro, onde podedes coller ideas para exercitar aos nenos e nenas. É moi importante manterse activos e facer exercicio, xa que fará que nos sintamos mellor e máis positivos.

XOGOS NO CORREDOR

Ante esta situación de confinamento nas casas, dende a área de Educación Física propoñémosvos unha serie de xogos para facer na casa.

Pincha na imaxe para velos.

Campionato Provincial Campo a Través

O domingo pasado, día 2 de febreiro, participamos nas probas finais provinciais do campionato de campo a través do Prograna Xogade de deporte escolar. Dez dos nosos alumnos e alumnas, que se tiñan clasificado previamente, acompañados das profes Lucía e Ana e dalgúns pais e nais desprazáronse até Vilalba, onde tivo lugar a final do campionato. Sen dúbida foi unha experiencia inesquecible para os nosos campións e campioas!!!

Carreira Solidaria "Save the Children"

O noso colexio leva 12 anos colaborando coa ONG “Save the Children” a través dunha carreira solidaria na que participan os nosos alumnos e alumnas e que financian as familias. Dita carreira foi o pasado venres 31 de xaneiro, e formou parte das actividades programadas para conmemorar o Día da Paz. Grazas as familias pola súa colaboración, tanto neste evento como en todos os que organizamos con fines solidarios.

CREAMOS XOGOS CON MATERIAL DE REFUGALLO

Durante as vacacións de Nadal, os nenos e nenas do colexio estiveron construíndo xogos reutilizando, e reciclando materiais. Aquí tedes unha mostra dalgúns deles.

Están feitos uns artistas.

2ª PROBA DE CAMPO A TRAVÉS - LUGO

Este domingo 32 alumnos e alumnas foron representar ao noso colexio nunha proba de  CAMPO A TRAVÉS en Lugo.

Fixeron un gran esforzo e pasaron un día moi divertido.