NOVIDADES PROTOCOLO COVID-19

BO NADAL

O claustro do colexio de Quintela, deséxavos FELICES FESTAS

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO. 25 NOVEMBRO

Durante esta semana no colexio estivemos a traballar diferentes actividades sobre a violencia de xénero, a igualdade, os esteriotipos... Clicando na imaxe, tendes algúns recursos audiovisuais que invitan a reflexión e a traballar día a día pola igualdade.

POLO SAMAÍN........ CABAZAS!!!!

Os nenos/as da escola realizaron os seguintes traballos inspirándose nas cabazas que decoraron polo samaín. Clicade nas imaxes para visualizalos. Pasádeo moi ben!!!!!

INSTRUCIÓNS INICIO CURSO 21/22

Bo día familias, aquí podedes consultar o plan de acollida para o inicio de curso.

CLICA NA IMAXE

AXUDAS DO CONCELLO PARA MATERIAL E LIBROS AO ALUMNADO DE INFANTIL

Xa saíu publicada a convocatoria de axudas do Concello de Redondela para a adquisición de libros e material dirixidas ao alumnado de infantil (3 a 5 anos). Tendes toda a información e os requisitos e bases da convocatoria no seguinte enlace http://redondela.gal/es/subvenciones no apartado SUBVENCIONES DE EDUCACIÓN. O prazo para solicitalas remata o 10 de agosto. Para calqueira dúbida tamén vos podedes por en contacto ao teléfono do Concello.

FONDO LIBROS 2021-22

Bo día familias,  xa saíu publicada a listaxe definitiva do fondo de libros de 3º a 6º primaria. A listaxe atópase exposta na vitrina da escola, xa que por motivos de protección de datos non se pode colgar na páxina web. Saúdos.

LISTAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL PARA O CURSO 2021/22

LIBROS DE TEXTO CURSO 2021/22 (CLICA NA IMAXE)

LISTA DE MATERIAL POR CURSOS

LISTA 3 ANOS              LISTA 4 E 5 ANOS            LISTA 1º PRIMARIA

LISTA 2º PRIMARIA           LISTA 3º PRIMARIA        LISTA 4º PRIMARIA

LISTA 5º PRIMARIA                LISTA 6º PRIMARIA

REVISTA QUINSA CURSO 2020/21

Xa temos aquí a edición deste ano da nosa revista escolar.

LETRAS GALEGAS 2021