VI CARREIRA SOLIDARIA DA ROSCA

VI CARREIRA COLABORATIVA DA ROSCA,

AXUDANDO Á ONG "SAVE THE CHIDREN".

GRAZAS POLA VOSA XENEROSIDADE.

TODO UN ÉXITO!

REFRANEIRO POPULAR: MES DE MARZO

CLICA NA IMAXE

REFRÁNS POPULARES

Continuamos coa iniciativa de editar cada mes refráns da nosa cultura popular. Este mes de febreiro, empezou coa elaboración de refráns por parte dos nen@s da clase de 5 anos.

DÍA ESCOLAR DA PAZ E NON VIOLENCIA

O PASADO 30 DE XANEIRO, COMMEMORAMOS ENTRE TOD@S, O DÍA ESCOLAR DA PAZ E NON VIOLENCIA, CUN ACTO CONXUNTO QUE TIÑA POR LEMA, "BÓTALLE UNHA OLLADA AO NOSO PLANETA".

ENTROIDO 2024. MANDAS DO MECO

MANDAS MECO

CLICA AQUÍ

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS

A partir do día 1 de marzo, e ata o 20 de ese mesmo mes, ábrese o prazo de admisión do alumnado para o curso escolar 2024-25. Durante o mes de febreiro e marzo teremos xornadas de portas abertas, para que veñades coñecer o noso centro.

REFRANEIRO DE XANEIRO

Este ano dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega, queremos fomentar a nosa lingua a través da cultura popular. Neste caso buscando refráns e ditos do noso folclore. Comezamos con refráns do mes de xaneiro que prepararon os nenos/as de 4º de primaria.

CLICA NA IMAXE